Iemand ervaringen met HH dresuurzadel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

_Maud

Iemand ervaringen met HH dresuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 10:30

De titel zegt het al, heeft iemand ervaringen met een HH dressuurzadel (zonder verwisselbare boom)

Afbeelding

Om precies te zijn dus over dit zadel.
Graag hoor ik jullie oordelen over dit zadel.

Ronnie25

Re: Iemand ervaringen met HH dresuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 17:05

Ik heb 'gehoort' (weet het dus níet zeker) dat deze wel behoorlijk slecht van kwaliteit zijn. Dus dat het leer snel lelijk (bruinig ook) word.
Deze zadels zijn ongeveer 600 nog wat euro geloof ik. Dus al zou je er 100 bijdoen bewijs van spreken heb je wel een beter merk (JC, Kentaur, Knight Rider)

Verder heb ik er zelf geen ervaring mee, zo op het plaatje vind ik hem wel erg mooi!

_Maud

Re: Iemand ervaringen met HH dresuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 17:08

Ronnie25 schreef:
Ik heb 'gehoort' (weet het dus níet zeker) dat deze wel behoorlijk slecht van kwaliteit zijn. Dus dat het leer snel lelijk (bruinig ook) word.
Deze zadels zijn ongeveer 600 nog wat euro geloof ik. Dus al zou je er 100 bijdoen bewijs van spreken heb je wel een beter merk (JC, Kentaur, Knight Rider)

Verder heb ik er zelf geen ervaring mee, zo op het plaatje vind ik hem wel erg mooi!

Okee dankje ! Knipoog
Ik vond hem er op het plaatje inderdaad ook er mooi en netjes uit zien en had hem nu op een site voor 419, - gezien. Maar dan kan ik beter nog even door sparen.