Ik zoek meningen over een swift springzadel. Heb je zelf zo'n zadel of heb je er verhalen over gehoord post ze dan hier . Ik zit erover te denken om zo'n zadel te kopen. alvastbedankt
Nee is inderdaad niks! Nooit aan beginnen! Heb zelf namelijk een vzh gehad voor 2 weken ff tussendoor aangezien mn springzadel langdurig in de maak was.. maar word binnen 2 weken al kaal en niet meer om aan te zien. Ook naden raakte los bij mij.. Nooit doen dus is mijn advies!
te koop bij marktplaats compleet met hoofdstel ,halster ,leren singel ,beugelriemen en roestvrij stalen beugels voor €330,- wil je echt nog weten hoe de kwaliteit is ?????? nadenken kan je een hoop narigheid besparen !!
nou het lijkt me al duidelijk... niet doen dus. de ervaringen met zadelmarkt zadels lopen nogal uiteen, maar 'gek' genoeg zijn het altijd de mensen met enig verstand van zaken die het afraden, dus dat zou genoeg moeten zeggen...
Zadel moet passen op het paard en bij de ruiter en het liefst nog een paar jaar meegaan. Zadelmarktzadels passen niet op het paard en gaan niet lang mee, zegt mij genoeg. De zit kan best goed zijn, maar zolang mijn paard er niet goed mee loopt zit ik niet lekker. Kan ik er alleen opzitten als het op de zadelbok ligt