Garantie Kieffer hoofdstel.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

GillyZidane

Garantie Kieffer hoofdstel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-07 19:01

een kleine maand geleden heb ik een Kieffer innsbruck voor mijn paard gekocht.
nu haalde ik hem gister uit de kast, merk ik dat het bovenste lusje (het vaste dus) van mijn sperriem al los is aan een kant.

mijn vraag hier is dus, wie heeft er wel eens wat teruggestuurd, is dit via de winkel gegaan (lastig, aangezien ik daar niet zo vaak kom) of rechstreeks naar Kieffer gestuurd. en zo ja, wat waren de reacties?

GillyZidane

Re: Garantie Kieffer hoofdstel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 15:02

helemaal niemand?

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:13

Ik ben gewoon teruggegaan naar de ruitersportzaak, op vertoon van de bon mocht ik zo een andere/nieuwe uit de winkel pakken. Hoe zij het verder met Kieffer hebben afgehandeld weet ik niet

Futurefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 15:16

Ik ken iemand die van MP een tweedehands kieffer zadel had gekocht. Daar was iets met de boom niet goed. Opgestuurd naar Kieffer en netjes en gemaakt terug gekregen. Echt prima service. Ik zou ze eens een mail sturen of bellen.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:03

Geen ervaringen met een Kiefferhoofdstel, wel met een zadel van hetzelfde merk. Via de ruitersportzaak opgestuurd naar Kieffer, en kreeg het heel vlot gemaakt weer terug. Ze hadden toen ook rekening gehouden met de garantie, dus heel de reparatie kostte me niets.
De service van Kieffer vind ik dus zeker wel een aanrader!

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 16:37

Ik heb zelf nou een kieffer hoofdstel aangeschaft, maar als er dus iets mee is kan je gewoon bellen of mailen ofzo naar kieffer zelf?? Wel erg handig.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 18:54

ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de garantie, heb een hoofdstel van een maand oud ( de kieffer maike) en nu is er al een steentje uit! ga binnenkort terug naar de divoza. hopelijk doen ze er wat mee