Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Emaartje schreef:en wie weet een een goede fysio in de regio gelderland buurt van arnhem
Dancer schreef:De klachten kunnen ook veroorzaakt worden door het minder goed functioneren van de nieren. Het gebeurd vaker dat rugproblemen net achter het zadel verward worden met nierproblemen.
Kiara schreef:Dancer schreef:De klachten kunnen ook veroorzaakt worden door het minder goed functioneren van de nieren. Het gebeurd vaker dat rugproblemen net achter het zadel verward worden met nierproblemen.
Dit was ook mijn eerste gedachte.
Is de werking van de nieren nagekeken?
Deze bevinden zich nl ook op die plek.
Dancer schreef:De klachten kunnen ook veroorzaakt worden door het minder goed functioneren van de nieren. Het gebeurd vaker dat rugproblemen net achter het zadel verward worden met nierproblemen.
Citaat:Dit was ook mijn eerste gedachte.
Is de werking van de nieren nagekeken?
Deze bevinden zich nl ook op die plek.
Karenenditty schreef:ik roep Ellen Kral bij kliniek Visdonck, die verricht wonderen. Mijn paard heeft er ook last van gehad, en die heeft het grotendeels weggehaald. Verder een groene leemkuur van 10 dagen geven en bontonderlegger ertussen doen!!! zeker als je zelf ( ik heb het ook wel eens) niet zo lekker kan zitten. Dressuurzadel erop als je het nog niet hebt of boomloos kan ook werken. verder de horserolex met cole`s linement is wondermiddel. De paardendrogist kun je het vinden. wandelen met paard en longeren voor rijden is ook fijner voor de rug en na rijden zadel eraf en stappen maar(lekker wandelen dus) Zo zie je ook genoeg van hoe je paard beweegt en loopt en zie je zelf sneller wat kan helpen. VA kan ook aanwijzingen geven via bloedtest en foto`s.
in geval van rug en benen niets uitsluiten want dat is waar je paard afhankelijk van is. en accepteren dat je paard even rust nodig kan hebben vanwege herstel. niet verkeerd bedoeld hoor. zo heb ik het ook gedaan.
Emaartje schreef:ik mocht beslist niet van de zadelemaker een bontonderlegger eronderdoen,want dat zou drukken en het zadel smaller maken?