Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
__PSM__ schreef:Kan het niet zijn dat dit zadel net te groot of juist net te klein voor jou is??
Saffier schreef:Ik heb zelf de Mozart dressuur (eerste versie denk ik ?)
Ik vind het een super zadel, maar ik moest er wel heel erg aan wennen. Na 2/3 weken ging ik er echt lekker mee rijden, en nu wil ik niets anders meer.
Heb nu ook een BR springzadel besteld.
felicity schreef:Ik heb het ook gehad. Ik heb zelf een bates zadel met vlakke zit en geen wrong. Ik kocht toen een euroriding veelzeidigheidszadel richting dressuur. Dat zadel had een diepe zit en veel wrong. Ik kon er niet aan wennen. Ik schoof ook alle kanten op, mijn evenwicht, gevoel was helemaal weg. In stap ging het wel maar in draf en galop had ik het idee dat ik er af rolde. Heb dat zadel daarom ook naar 6 rij-uren verkocht. En een wintec 500 gekocht. Die leek kwa zit het meest op de bates die ik al had. En daar reed ik ook zo mee weg.
felicity schreef:Het is inderdaad heel herkenbaar. Mijn paard werd er ook heel chagerijnig van. Door dat ik alle kanten opging en het 'gevoel' evenwicht kwijt was. Kon ik haar ook niet de goede hulpen geven.