Ben benieuwd naar de ervaringen met de PK pads? Het lijkt me dat velen ondertussen deze pad reeds hebben aangeschaft. Hoe bevallen ze tijdens het gebruik? Zijn de pads anatomisch gevormd? En wat voor onderzijde hebben die pads? Zijn ze makkelijk in onderhoud?
De pads zijn geweldig! Vooral de gevormde rug is erg handig en voorkomt het schuren/trekken en hoe dan ook ongemakkelijk zitten. Ze nemen goed en veel zweet op en drogen ook vlot weer op. Ik wil niet anders meer!
Ik heb er ook een en die bevalt heel goed. Ze nemen erg goed vocht op en ze schuiven absoluut niet onder m'n zadel, zelf niet na een flinke buitenrit. Superdingen en ze hebben nog gave kleurtjes ook!
Pffff, dat durf ik niet te zeggen, weet niet hoe de ankie onderkant is, ik weet wel dat in mijn geval de PK perfect blijft liggen en de Ankie niet. Voor mij niets anders dan PK.
Ik heb er ook 1 gehad, geweldig pad, van de anky kreeg ze schuurplekken maar dit was bij de PK niet het geval. Bleef ook goed liggen en was goed te wassen.
ik heb geen ervaring met de pk pads dus zal wel te veel offtopic zijn maar de pads die merkloze van nouvel enz hier op bokt bevallen mij zoiezo al beter dan de anky's. verder zijn alle pads met die stof aan de onderkant gewoon goed. zowel de HH, als de merkloze ook vind ik de stof van de anky super. neemt goed het zweet op en dat is voor mij al een groot pluspunt,.
Dan ga ik maar eens een witte PK pad aanschaffen voor de wedstrijd over 3 weekjes. Ik heb nu 3 Anky pads, bevallen verder prima hoor alleen jammer dat de rug niet 'voorgevormd' is.
Ik heb er nu 2 en ik moet zeggen dat ze perfect blijven liggen. Ze nemen inderdaad ook goed zweet op. De onderkant kan ik niet echt goed uitleggen, zachte luchtige zwarte stof is het
kitty_gomez
Geplaatst: 30-08-07 18:00
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 03-03-24 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Velen zijn dus tevreden! Ik vond namelijk de sunflower kleur erg mooi en aangezien ik nog een mooie pad zocht voor als we ons eens extra 'moeten' uitdossen ... Welke kleuren hebben jullie? (foto mag )
Heb er ook eentje, vind 'm ook heel goed. Nemen idd goed vocht op en blijft perfect op de rug liggen. Komt bij dat ze ook goed schoon worden in de wasmachine (in tegenstelling tot mijn anky )
Heerlijke dingen zeg, ik wil niks anders meer. Ik heb er nu 4: pink, aqua, sand en nog een nieuwe een groene kleur. Ik heb ze op verschillende paarden gehad en onder verschillende zadels en ze blijven goed liggen. Ook vind ik de schoftuitsparing geweldig, in tegenstelling tot de anky's De onderkant blijft ook gewoon netjes, wel haren maar verder super!
Ik vind ze echt super fijn! Van de week is de pad in de was geweest en hij ziet er weer als nieuw uit! Schuift niet, je kunt hem goed hoog trekken zodat hij niet te strak op de schoft ligt en ze drogen ook redelijk snel!