Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Yetse schreef:...
Eerst maar eens foto's doorsturen, zei hij.
...
ikke20 schreef:hier in de buurt woont 1 van de beste zadelmakers vreng mn zadels er altijd heen maar hij heeft mijn zadel nog nooit op mijn paarden zien liggen en mijn paarden ook nog nooit gezien(ook niet vanaf foto) dit waren wel voor dingen al opvullen enz.
Venetia schreef:Op zich is het vaak juist uit goede service dat je eerst foto's op moet sturen, als de boom te klein is kan je je de kosten van het langskomen besparen, dan kun je beter eerst de boom laten verbreden (bij de fabriek of bij een kundig persoon) of een ander zadel nemen, of in ieder geval eerst je opties overdenken. Daarna kan de zadelmaker het komen aanpassen. Scheelt je een keer langskomen en voorrijkosten.
Yetse schreef:@Zitake: die foto's zijn ook opgestuurd, het enige wat eruit kwam was het antwoord wat ik allang wist:
Het zadel ligt te diep. Het gaat mij om een passende oplossing en die wordt mij niet geboden! Hij 'zou er nog op terug komen' en dat was vorige week! Ik heb nu een andere zadelmaker in de arm genomen. Deze wil wel langskomen, sterkter nog: STOND erop om langs te komen. Het kan dus kennelijk WEL!
ikke20 schreef:hier in de buurt woont 1 van de beste zadelmakers vreng mn zadels er altijd heen maar hij heeft mijn zadel nog nooit op mijn paarden zien liggen en mijn paarden ook nog nooit gezien(ook niet vanaf foto) dit waren wel voor dingen al opvullen enz.