Ja, ik heb er een voor mijn paard. Hij loopt niet op een ander bit. Deze laat hij wel os en hij schuimt er goed op. Dus ik ben heel tevreden. Wel elke keer na het rijden goed schoonspoelen, anders verkleuren ze heel snel. Foto: Ik heb er wel bitringen aan, anders heeft meneer z'n mondhoeken direct kapot.
ik heb er ook zo 1 liggen, maar heb hem maar 1 keer gebruikt. dus kan niet echt zeggen of een paard er goed of juist slecht op loopt. ik wil hem eigenlijk weer verkopen, want anders hangt het ook maar in de weg dus als je interesse hebt..
Ik heb 2 verschillende, die hierboven op de foto en eentje die rechter is, wel met een bolletje in het midden maar daartussen een staalkabeltje zodat 'ie niet helemaal door kan scharnieren zeg maar...
Zoiets, maar dan heb ik een oranje bolletje in het midden:
Laatst bijgewerkt door Nouvel op 29-08-07 06:54, in het totaal 1 keer bewerkt
geweldig bit, mijn merrie was heel gevoelig en kon weinig verdragen, en dit bit was echt de oplossing, heel vriendelijk en ze liep erg fijn, mijn jonge paard toendertijd heb ik er mee ingereden en elk paard wat ik nu berijd gebruik ik zo een bit voor ... naar mijn idee echt super
Ik vind het ook hele fijne bitjes! Rijd er met de ene al een poosje mee, die is erg gevoelig in de mond en accepteert dit bitje goed. Ik heb er nu ook een Liverpool stang van gekocht voor het mennen, die moet ik nog uitproberen.
De andere merrie die ik rijd is wat brutaler en sterker in de mond, had ik al verschillende dingen bij geprobeerd. Uiteindelijk toch ook een Happy Mouth bitje erin gedaan voor een keertje en daar doet ze het heel fijn op! Dus die heb ik er nu ookmaar in gehouden!