Kentaur Medea II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

snoeske

Kentaur Medea II

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 14:53

IK wil graag de Kentaur Medea II, maar weet er verder nog niks van, hoe die zit ed. Wilde reageren op een oud topic, maar dan riskeer ik dat het gesloten word. Wat ik vreemd vind is dat het zadel op een site 100 euro is en bij Ooteman 795 euro. Liggen te prijzen allemaal van dit zadel zo ver uit elkaar?

Rinske

Re: Kentaur Medea II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 15:02

Ik geloof niet dat hij 100 euro nieuw is, ik heb er ook twee (een Medea I en een Medea II) en ik heb er volgens mij 750 euro voor betaald. Ik ben er zeer tevreden over, zit heerlijk, hele diepe zit, en veel wrong, je zit best vast zeg maar. Het leer blijft bij mij heel mooi, maar ik rijd maar 1 à 2 keer per week, dus ik weet niet wat er gebeurd als je meerdere paarden per dag rijdt. Ik ben er zeer tevreden over en zou er zo absoluut weer een kopen Lachen .

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 15:20

Hahahahaha ik bedoel 1100 euro! 100 is erg weinig hihi!!

Maa volgens mij liggen Kentaur zadels rond de 700/800, ikzelf heb voor een spring 795 euro betaalt!

Ze zijn geloof ik gemaakt van kalfsleder, dat is opzich super leder! Mijn springzadel blijft ook super mooi, en hij zit heerlijk!
Ga mijn ruitersportzaak is even vragen of ze de Kentaur medea II hebben, maar bestellen kunnen ze hem altijd.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 16:19

Ik heb de mijne trouwens gekocht bij Karl Langeraap in Berlicum Lachen.