Hallo allemaal,
Ik zit er over te denken een ander zadel aan te gaan schaffen(dressuur) met een diepe zit, dit aangezien ik zelf nogal de neiging heb om snel naar voren te kruipen, en ik dit met mijn huidige vz zadel(zonder diepe zit) nét wat sneller doe als op een zadel mét diepe zit.
zag op zadelmarkt het Merano Atlanta zadel. Ik heb zelf als eens een merano zadel gehad van zadelmarkt voor mijn vorige paard, en die zat en lag super, hij werd alleen wel al vrij snel lelijk bij de zweetbladen, maar gelukkig niet te opvallend.
Ik vroeg me af of er hier op bokt mensen zijn met het Merano Atlanta zadel en wat hun ervaring ermee is? (of de zweetbladen ook lelijk worden etc.)
Ik hoef geen reacties van zadelmarkt dit zadelmarkt dat van mensen die er geen ervaring mee hebben.. ik heb die verslagen al gelezen van jaren terug dat het prut was. maar zelf ben ik dus van mening dat de mensen in vlissingen wél verstand van zaken hebben en wél een goede prijs/kwaliteit verhouding verkopen, n.a.v. mijn vorige zadel dus. ik vraag dus enkel ervaringen over het Merano Atlanta zadel!!