Ik zie wel eens van die hele dunnen dekjes, zonder vulling eigelijk. De buitenkant is gewoon van stof en de binnenkant van een zachte stof. Dus nog dunner dan de simpele HH dekjes. Waar zijn die te koop?
In bijna elke ruitershop. Je hebt de dikkere van eskdron maar je hebt dan ook de dunnere , ik denk wel dat je de dunnere dekjes eerder in de zomercolletie gaat vinden.
je kan ook bij de hema of op de markt molton per meter kopen even de schaar er in en je hebt een onderlegger op maat die je evt. ook onder je nette dekjes kan leggen. molton na het rijden in de was en je dekjes blijven mooi en verkleuren niet
ik vind die dunne dekjes altijd zo saai.. geen motiefje of andere kleur bies. al vind ik die van Joules ge-wel-dig! Maar dunnere? ik heb echt geen idee..
probleem met die dunne dekjes is dat ze gaan kreuken/oprollen onder het zadel. En dat geeft weer irritaties.
Ik wil graag dressuurdekjes (zadelvormige) in leuke kleuren en met biesjes, ipv die 5 standaard kleuren, iemand? Ik wil/kan ze niet zelf maken, want ze moeten dus wel stevig zijn....
@ magicjoy: Als je op de site van divoza bij zoeken joules intypt, die hebben echt hele grappige/leuke dekjes al was de prijs volgens mij wel aardig aan de hoge kant..