Heb nu op't moment een 300g deken, waterdicht en met hele hals van Kieffer. Ben ik heel tevreden van, stevig scheurvast waterdicht en lijkt me goed warmte te isoleren, en was heel redelijk van prijs.
Zal nu zeker nog een tweede winter meegaan verwacht ik, mss zelfs een derde.
Heb hiervoor een blizzard gehad met dezelfde kenmerken, maar daar was na één winter het beste al af.
Heb ook een waterdicht 200g deken van horseware, ben ik héél tevreden van, maar ja, helaas zijn die wel een pak prijziger.
Bucas ben ik niet zo tevreden over de buitenstof, die sloopt m'n paard al behoorlijk snel in vergelijking met wat die dekens kosten, maar er zullen ook veel tevreden mensen van zijn natuurlijk zoals ze verkopen.
Verder heb ik ook een aantal onderdekens van vss isolatie , vind ze allemaal goed, zowel de horseware als de gewone global.
Mijn paard wordt ook elke winter geschoren, en staat heel de dag buiten tijdens de dag.
Dus de 200 g is voor als het echt nog zacht weer is als ik ze pas heb geschoren, de 300g gaat er op als de temperaturen beginnen te zakken, en dan onderdekens voeg ik toe/ neem ik af ngl het vriest of niet.