Wintec Springzadel 500 Cair

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Armani88

Wintec Springzadel 500 Cair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 16:12

Ik ben op zoek naar een juist zadel voor mijn paardje,
Nu ben ik voor het wintec springzadel 500 cair gevallen in het licht bruin

Afbeelding

Wat is jullie ervaring met dit zadel of met wintec zelf ? mijn moeder is bang dat dit zadel niet lang mee gaat.

Misschien kunnen jullie mij meer informeren of misschien mijn moeder over te halen om togh zo'n zadel te gaan passen !

_karin_

Re: Wintec Springzadel 500 Cair

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 17:32

Over Wintec zelf kun je vele topics vinden denk ik, typ het eens in op de zoekfunctie! Lachen Ik spring alleen met een Wintec, ook een Wintec 500 maar dan de VZH-versie. Hier ben ik tevreden over. Het scheelt in onderhoud en het zadel ziet er na 3 maandjes gebruiken (ong 2x per week) nog prima uit. Dit is natuurlijk nog niet zo lang dus dat is ook de bedoeling. Knipoog Ik denk dat een wintec sowieso een stuk klanger meegaat dan een goedkoop leren zadel of een slecht onderhouden middenklasse, maar op dat gebied heb ik geen ervaringen. Verder weet ik niet wat ik er over moet vertellen. Schijnheilig

Nano05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 10:44

Mijn ervaring met een wintec dressuur zadel is super, is licht, makkelijk in onderhoud en die van nog steeds in prima staat, zelfde geldt voor een vriendin met winteczadel...

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:38

pluisbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 21:48

Wintec gaat best lang mee, het enige wat minder is zijn de singelstoten, stug en gaan scheuren na een paar jaar, maar je kan leren stoten aan laten zetten. De rijs kwaliteit vind ik helemaal ok.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 08:49

Ik heb alleen maar Wintecjes(vhz 500 en 2000) Haha!. En wil niet anders meer!

Ik vind het fijne en vooral betaalbare zadels. En niet onbelangrijk, ze liggen goed op die kleine ronde pony's van mij Lachen.