zadel bij inter-hippigue

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

hennyvanamon

zadel bij inter-hippigue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 18:55

wie heeft er ook een zadel gekocht bij anja in rotterdam-overschie,, inter-hippigue, en deelt zijn ervaringen met mij hoe deze zdaels bevallen, en heeft er ook iemand toevallig een 2 kleuren zadel zwart/bruin daar gekocht en hoe bevalt dit zadel??.

Esther28

Re: zadel bij inter-hippigue

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 23:08

Zijn volgens mij al meerdere topics over geweest en ik meen dat het om dezelfde "kwaliteit" als zadelmarkt zadels gaat....

Rozzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 23:11

heb hier een tijd geleden ook een topic over geopend, wilde er ook een kopen maar schijnen zadels van zadelmarkt kwaliteit te zijn. Als er intensief mee gereden word kun je ze na een half jaar in de prullebak gooien. En zijn zowiezo volgens mij beter af als ze aan de muur hangen Nagelbijten / Gniffelen Knipoog

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:11

Ik heb er een van hun gekocht.
Altijd fijn mee gereden maar omdat Van Rijs mijn zadel een beetje uit het lood heeft opgevuld moet ik dus nu een nieuw zadel.
jammer dat het kussen gebobbelt was en als mijn pony geen rugprobleem gekregen had dan was het geen probleem geweest maar nu dus wel.

Ik heb er geen slechte ervaring mee

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 15:38

bedankt voor jullie, ervaringen, leuk dat het zo verschillend is , maar dat hou je altijd denk ik gr henny

Airborne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 18:43

Ik heb er 2 jaar geleden 1 gekocht, in het begin reed hij heerlijk maar hij gaat steeds maar schuiven en scheef liggen.
Dus ik ga nu ook een ander zadel kopen en dan dus niet daar. Helaas, maar ja met zulke prijzen is het dus gewoon te mooi om waar te zijn Knipoog

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 15:10

mijn ervaring met inter-hippigue is ik had er een 2 kleuren zadel gekocht 4/5 weken geleden, een hele gave zwart met heel licht bruin. maar het zadel gaf na 2 weken enorm af, aan mijn rijbroek, en op het zitvlak, was al zichtbaar een kale plek te zien, en daar was ik echt helemaal niet blij mee, ik terug naar het adres, en alles uitgelegt ook hun waren erg verbaasd en hadden het nog nooit meegemaakt? maar goed ik kreeg meteen een nieuwe mee, dit vindt ik echt goed omgaan met je klanten ja toch, en gelijk de afspraak gemaakt dat als dit zadel ook weer af gaat geven, dat ik dan een heel ander zadel uit mag zoeken , ik hoop dat het eenmalig blijft en dat dit zadel wel aan mijn eisen voldoen. ps dit is voor hen als voor mij geen leuke start, maar ik ben wel correct behandeldt en dat mag dan ook worden gezegt, gr henny

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 22:46

ik ben er ook gaan kijken, zag er leuk uit, maar mijn gevoel was er niet 100% goed bij, gewoon een gevoel, en ik paste een euroriding diamant tweedehands en die lag die dag dus goed, ja dan weet ik wel wat ik doe........

BeLoVeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 11:42

Mando schreef:
Altijd fijn mee gereden maar omdat Van Rijs mijn zadel een beetje uit het lood heeft opgevuld moet ik dus nu een nieuw zadel.
jammer dat het kussen gebobbelt was en als mijn pony geen rugprobleem gekregen had dan was het geen probleem geweest maar nu dus wel.

Waarom denk je dat je pony rugproblemen gekregen heeft?! Koe

Showtime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 13:13

ik ben daar ook weleens geweest met iemand anders die daar een zadel ging kopen.. Ik had echt het idee dat daar heel wat illegale dingen gebeurde en het was echt een zooitje.. op dat terrein dan zij had alles netjes in een schuur liggen

devil03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:32

ik denk zelfs dat zadelmarkt en interhipique 1 en dezelfde zijn.
dus dat is voor mij al een rede om daarg een zadel te kopen.
en ze komen niet passen aan huis dat is rede 2 om geen zadel te kopen daar.
inderdaad BeLoVeD, dat is een goeie vraag;) en bijna iedereen zal het antwoord wel al weten hier.

Timon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 16:43

hallo
mijn paardje heeft een erg moeilijke rug dus zadels voor hem zijn moeilijk te vinden.
we zijn bij interhippique wezen kijken en hebben eeen foto van ons paardje mee genomen. ik moet zeggen het terrein ziet er niet uit.
hebben staan praten met een vrouw en een afspraak gemaakt een week later kwamen ze naar ons toe om zadels te passenmet een bestelbusje waarin rond de 30 zadels lagen 1 lag er goed en zat ook lekker dus die genomen nu ongeveer 9 maanden later heb ik nog steeds geen problemen met mijn zadel hij zit nog perfect en ligt ook nog goed op mijn paardje

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:09

BeLoVeD schreef:
Mando schreef:

Waarom denk je dat je pony rugproblemen gekregen heeft?! Koe

Je kan we wel een koe bijzetten maar mijn pony is over de kop geslagen toen hij met een shetlander in de buitenbak liep te rennen. De voorbeentjes van de shet kwamen tussen mijn pony zijn voorbenen terrecht en dat is in volle rengalop gebeurt.

Dit is niet door het zadel gekomen dus volgende keer niet zo snel oordelen met koeienkoppies en eerst nadenken dat rugproblemen ook wel eens een andere oorzaak kunnen hebben.

Als mijn pony straks weer terug komt wordt dit zadel weer op maat gemaakt en gaat het er gewoon weer op.

Kijk.. je moet van hun geen Kieffer kwaliteit verwachtten dit ook met bv opvullen want je heb beperkte mogelijkheden daarvoor maar het zadel dat ik voor hem is voldeed prima.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:14

Interhyppique komt gewoon aan huis passen ... kost je geloof ik 40 of 50 euro

devil03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 17:36

hmm dat valt me dan weer mee Haha! zadelmarkt doet dit namelijk niet.
dan zou je er dus nog een goeie zadelmaker er nog bij kunneh lan

hennyvanamon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 22:53

inderdaad, komen ze thuis passen, en vindt je het niks dan gaan ze gewoon weer weg alleen 50 euro aankosten ben je dan wel kwijt,, maar dat vindt ik meer dan normaal ,, voor niets gaat de zon op, lijkt mij.