Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xjudithx schreef:Bedoel je in het touw waarmee je het paard vastzet? Een koop die je in een ruk los kan trekken, maar die het paard niet los krijgt als hij trekt.
saskiakefie schreef:xjudithx schreef:Bedoel je in het touw waarmee je het paard vastzet? Een koop die je in een ruk los kan trekken, maar die het paard niet los krijgt als hij trekt.
haha, ja dat snap ik, alleen er zijn verschillende manieren van de paardenknoop
Silviabol schreef:
pluche_pluus schreef:ik had mijn ex-verzorgpaardje aan zijn buitenstaldeur vastgezet en de klem vergeten,
dus ik gewone paardenknoop erin gedaan, schrok hij ergends van en rukte zo z'n staldeur eruit...
op dat momemt kreeg ik de knoop echt niet los!
(door de kracht van hoofd om deur van 50 kg of nog zwaarder op te tillen)
de deur kregen we er btw niet in met zijn 2tjes
Silviabol schreef:google:
saskiakefie schreef:
Silviabol schreef:kloptmaar dat ligt ook aan de soort lijn die je hebt, meer katoen of meer kuntstof
Sienie schreef:Ik doe hem ook gewoon zoals op het voorbeeld maar soms raakt m'n haf dan los... hoe ze het doet weet ik niet maar ze kent de knoopjes van het vak
Judje schreef:Sienie schreef:Ik doe hem ook gewoon zoals op het voorbeeld maar soms raakt m'n haf dan los... hoe ze het doet weet ik niet maar ze kent de knoopjes van het vak
Misschien doet ze het net zoals ons: gewoon aan het touwtje trekken om de knoop eruit te halen. (ken er meer van)
Daar heb je dan ook wel weer een truc voor: het hele touwtje er doorheen trekken, maar dan heb je weer geen in-1-ruk-los-knoop...