Daaleman's zadel

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Judje

Daaleman's zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 11:43

Ja, ik weet dat hier al HEEL veel over wordt gesproken en ik heb ook dit topic gevonden waar ik heel erg blij mee ben:
viewtopic.php?f=117&t=807211&st=0&sk=t&sd=a&hilit=Daaleman

Ik heb nu mijn zadel door Daaleman iets op laten vullen zodat hij goed op mijn - nu nog - onbeleerde 3jarige past, maarja die is over een jaar natuurlijk qua bespiering en dergelijke zo veranderd dat ik tzt een maatwerkzadel wil laten maken, type dressuur. En bij Daaleman, ik was al weg van hun naam in de sector, maar ben nu 100% overtuigd!

Alleen mis ik 1 aspect en dat is: meten ze de ruiter ook op?
Want dat heb ik weer als positief gehoord over Hulsebos, maar daar heb ik verder niet zulke goede ervaringen over gehoord, maar omdat ik las dat zij zadel EN ruiter meten was ik benieuwd of Daaleman dat ook doet.

Precious20

Re: Daaleman's zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 12:19

Dat had je ook in het vorige topic mogen vragen hoor Knipoog Maar ja, zij meten ook de ruiter op. Je bent niets met een op maat gemaakt zadel voor je paard, als jij er niet in kan zitten hé.

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 12:25

Precious20 schreef:
Dat had je ook in het vorige topic mogen vragen hoor Knipoog Maar ja, zij meten ook de ruiter op. Je bent niets met een op maat gemaakt zadel voor je paard, als jij er niet in kan zitten hé.

Dat is zeker waar, bedankt. Ik sluit het topic wel weer.
En waarom ik het niet in het vorige topic heb gevraagd: is dat mensen vaak niet alle reacties lezen voordat ze wat neerzetten en dan krijg je waarschijnlijk tig reacties over de zadels....
Ik zal deze sluiten.

Edit: OH! Ik zie dat ik ze helemaal niet kan sluiten Nagelbijten / Gniffelen

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 16:48

Temmen, en vragen om een slotje Clown