[WN] Tweedehands westernzadel gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mb1

Tweedehands westernzadel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 22:48

Ik zoek een tweede hands western zadel voor erbij(wil namelijk beginnen met western), moet wel een zadel zijn voor een hoge schoft(arabier), wie kan mij hiermee helpen?

Groetjes Knipoog
Laatst bijgewerkt door Vera op 20-08-07 11:04, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: titel aangepast

eilleen333

Re: Ik zoek.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 09:30

Wat voor zadel zoek je? Merkzadel? Ik heb wel ergens een aantal links van smallere zadels. Ik zoek zelf een brede Tong uitsteken . Als je daar wat van vind Knipoog .

mb1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 23:23

eilleen333 schreef:
Wat voor zadel zoek je? Merkzadel? Ik heb wel ergens een aantal links van smallere zadels. Ik zoek zelf een brede Tong uitsteken . Als je daar wat van vind Knipoog .

ja wel een merk zadel, ik heb me er een beetje in verdiept en dat zouden toch de beste zadels moeten zijn wat ik op kon merken.
graag wat links voor smallere zadels, mocht ik wat voor je vinden tip ik je wel Tong uitsteken

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 23:21

Arabieren hebben over het algemeen een vrij brede rug; hun ribben komen bijna horizontaal uit de ruggegraat. daarom passen ''smalle'' bomen zelden op Arabieren. Mijn eigen Arabier heeft een doorsnee quarterhorse maat, en mijn oude arabier was kleiner, maar had een nog bredere rug!

Vera

Re: Tweedehands westernzadel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 11:06

Dit topic hoort op EA Gezocht maar topicstarter heeft te weinig topics om hier op te posten.
Onderwerp moet daarom gesloten worden.