Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fleurtje100 schreef:Ik ben heel blij met mij Anatomica Orion. Paard loopt veel beter en ik zit een stukje netter. Rijtechnische problemen die met mijn vorige zadel niet op te lossen waren waren nu ineens voor een groot deel weg. Anky vond ik in de winkel fijn zitten maar te paard een stuk minder.

tweedehands zijn ze nog goed te koop (heb mijne ook zo gekocht, als was ie feitelijk bijna nieuw nog
).Fleurtje100 schreef:Ik ben heel blij met mij Anatomica Orion. Paard loopt veel beter en ik zit een stukje netter. Rijtechnische problemen die met mijn vorige zadel niet op te lossen waren waren nu ineens voor een groot deel weg. Anky vond ik in de winkel fijn zitten maar te paard een stuk minder.
Jong, springerig paard, en ik lag er toch wel erg vaak naast. Met de orion zit ik veel steviger, ligt ook perfect op mijn merrie! Tóp zadel!dierfysio schreef:euroriding luxor (voorloper vd anatomica): héérlijk zadel. diepe zit, flinke wrongen. had op m'n KN vaak last van doorrijden, nu nooit meer.tweedehands zijn ze nog goed te koop (heb mijne ook zo gekocht, als was ie feitelijk bijna nieuw nog
).
succes!
DresslOver schreef:Fleurtje100 schreef:Ik ben heel blij met mij Anatomica Orion. Paard loopt veel beter en ik zit een stukje netter. Rijtechnische problemen die met mijn vorige zadel niet op te lossen waren waren nu ineens voor een groot deel weg. Anky vond ik in de winkel fijn zitten maar te paard een stuk minder.
Hier nog een orion fan!
Heb 'm ook, niet zozeer voor rijtechnische problemen. Maar wel voor probleempjes met het stevig zittenJong, springerig paard, en ik lag er toch wel erg vaak naast. Met de orion zit ik veel steviger, ligt ook perfect op mijn merrie! Tóp zadel!
Is inderdaad erg zacht.
Neem eens een kijkje op http://www.anatomica.nl daar staan ook de dealers op.
De laatste keer dat ze me parkeerde was toch behoorlijk heftig (hoofd op ijzeren bakrand, heb nog steeds een deuk in mijn wang. ) Toen heb ik besloten dat er toch maar 's een ander zadel moest komen. Het is echt een fijn zadel, heel zacht (ik reed me op mijn kentauer ook nog al eens door) en heel stevig. Ze zal voortaan moeite moeten doen om me eruit te wippen!
harnessmaker schreef:een passendzadel..... en dat is merk onafhankelijk.
Het gaat er om wat past, kijken naar een specifiek merk vind ik de omgekeerde wereld of je moet al weten dat genoemde merken passen.