Idd in 1 maat, ze zijn natuurlijk wel groot voor een 1,20 pony, dus het zou kunnen dat ze gaan schuiven op de kont van je pony en je daar plekken krijgt. Dat gebeurd bij mijn 1,50 pony ook wel is, dus lig hem extra goed naar voren.
Het kan inderdaad wel, denk alleen niet dat het mooi ligt k'Zag het laatst nog, op een pony ook, hij lag helemaal 'omhoog' [Moeilijk uitteleggen hoe het eruit zag, maar je kon zeg maar van achter onder het dekje doorkijken, hij zweefde zeg maar aan de zijkant van het paard ]
wat is eigenlijk het verschil tussen de anky pads en de nepperts.. alleen het merkje? heb wel eens gezien dat ze de pads op kleinere pony's hadden liggen dus dat moet kunnen het is maar net of je het mooi vind.
Laatst bijgewerkt door _Orlando_ op 13-08-07 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt
de nep anky's in ponymaat heb ik gezien op marktplaats. bij omschrijving invullen anky en dan ook zoek in titel en beschrijving.
Mijn pony van 1,37/1,40 heb ik ook een ankypad op liggen deze is ook wat te groot, leg ze goed ver naar voren. Ben van plan een paard aan te schaffen, dus dan gaan de pads daar natuurlijk voor. Zag de seagreen voorbij komen en dacht, die is voor mij
Ik zie ook vaak genoeg een Anky-pad op een shet of een A-pony hoor! Het oogt wel een beetje maf, moet er wel altijd om lachen.. Vind het er niet lelijk uit zien ofzo. Meer van; 'Hé dekje, waar ga je met die Pony naar toe?' Nee hoor dat is ook niet waar... Hij ziet er gewoon wat groter uit maar dat maakt verder niks uit hoor!! Volgens mij maakt het niet zoveel uit..
nouja eerlijk gezegd vind ik het geen gezicht,idd: hey dekje,waar ga je met de pony heen. het zit ook niet lekker voor de pony als hij een veel te groot dekje op heeft.
Ik heb voor mijn pony een dressuurzadel en heb dekjes maat cob nodig. Nou die zijn er dus haast niet te krijgen he. veelzijdigheidsdekjes maat cob zijn er zat, maar dressuur ho maar.