Hoi,
Ik wist al een tijdje dat een van de fenders van mijn zadel een klein beetje ingescheurd was.
Dit zit precies op het stukje waar het brede deel van de fender onder je zitting vastzit aan het smallere deel waar je de beugels verstellen kunt.
Het ingescheurde stukje zit op het smalle deel net boven de plek waar ze aan elkaar vastzitten.
Nu ging ik gisteren mijn zadel schoonmaken en ik kijk altijd of het iets verder ingescheurd is, dat is meestal niet zo ......maar kwam nu tot de ontdekking dat de ene fender nog steeds een klein scheurtje heeft maar de andere voor 2/3 is ingescheurd op dezelfde plek.
Het zakl zo'n vaart niet lopen maar ik ben bang dat als ik een keer goed kracht moet zetten om een of andere reden dat hij "pang" zegt...
Nu moet dit dus gerepareerd worden, als het kan... of moet ik nieuwe fenders kopen ( ieuw!)?
Ik vroeg me af of gewoon de twee delen van elkaar gehaald kunnen worden, stuk afsnijden van het ingescheurde deel, weer aan elkaar maken en klaar is kees....of denk ik nu te simpel??
Het smalle deel waar je de beugels verstellen kunt is nl nog lang genoeg.
Ik wil liever geen nieuwe fenders kopen ivm het kleurverschil.
Heeft iemand een goed advies?
Ik wilde zelf naar de "County Mill" bellen of ze het kunnen repareren, volgens mij doen hun ook zadelreparaties maar dat weet ik niet zeker...
Iemand andere ideetjes?