Harry's Horse® Synthetisch dressuurzadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nooralie

Harry's Horse® Synthetisch dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 14:35

wie heedf ook zoveel probleemen met dit zadel???????

Harry's Horse® Synthetisch dressuurzadel met verwisselbare boom.

Synthetisch zadel, licht in gewicht en eenvoudig in onderhoud. Bovenzijde gemaakt van sterk kunststof leather-look materiaal. De kniewrong-steunen zijn ruim verstelbaar d.m.v. klittenband.
Boomwijdte is eenvoudig te veranderen d.m.v. de verwisselbare boom, zodat het zadel makkelijk passend te maken is op elke vorm paardenrug.
Standaard geleverd met een wijde boom, in de kleur zwart

gr linda

nikkigioa

Re: Harry's Horse® Synthetisch dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 14:37

Wat voor problemen dan? Misschien even contact opnemen Harry's Horse zelf?

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 14:43

Wat voor problemen heb je er dan mee? Ik heb er momenteel eentje te koop staan omdat die niet past op m'n pony, ze is nogal breed en heeft geen schoft, zelfs de witte boom is nog niet breed genoeg voor haar.
Het schuift ook alle kanten op als ik rijd maar ik vermoed dat dit komt omdat er weinig ruggengraatvrijheid is, vooral voor brede paarden en pony's dan.
Ik ben nu op zoek naar de Wintec wide, deze heeft nog bredere bomen en een erg breed kussenkanaal.
Ik ben wel benieuwd naar wat voor problemen jij ermee hebt...

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 14:56

ik zal het even uitlegen

ik was op zoek naar een beetje een goedkoop zadel maar wal goed
ik naar een ruiterzaak gegaan en gevraagt naar dat dat zadel
de verkooper zij dat het super goed zadel was en dat het op elk
paard goed licht dus de verkooper zou 2 dagen later komen passen
en hij kwam hij legde het zadel er op nou zij een perfkter zadel voor dit paard kan je niet krijgen nou mooi dag ik dus ik had het zadel duss gekocht 4 weken later kreeg hij er scheur plekken van ik gebelt en die man kwam weer langs betje op geveult en klaar hij zij dat de vulig iets ingezakt was oke dat kan da ik na een paar maanden elke keer het zelfde lietje tehoor nen te krijgen was ik het zat ik zij dat hij maar een ander moest laten kijken zo gezegt zoo gedaan en geen scheurpleekjes mee ik blij dat een paard egen geleeden zie ik allen maal witte haren op zijn rug ik gebelt naar een veearst moests tog al komen voor zijn tanden en liet haar het zien en ze zij dat het zadel heel erg kneld en da5t hij duss weer niet goed is en de veeart zij ook dat ik niet de engste was met dit zsoort probleemen
lang verhaal ik hoop dat jullie het een betje begripen

gr linda

ps ik heb dislexie duss sorry voor de spelfouten

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 14:57

ik heb een fjord maar gewoone maat echt niet breed maar het zadel licht gewoon niet goed

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 14:59

Het zadel past gewoon niet goed op jou pony. Is niet de fout van het zadel en niet de fout van jou pony maar de fout van de zadelpasser die beweert dat het zadel goed ligt! Snel op zoek naar een andere zadel passer die wel een passend zadel verkoopt aan jou.

nooralie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 15:00

ben ik ook al is divoza goed in zadel aan meten en zooo???????????

Amanda__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:01

let eens op je taal en typen! Boos!

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:13

liefheksje schreef:
let eens op je taal en typen! Boos!

roks schreef:
ps ik heb dislexie duss sorry voor de spelfouten

Lees het topic eerst eens door voor je een mens zomaar veroordeeld! Hoe onbeleefd kun je zijn zeg!

@ roks: als je dierenarts zegt dat het zadel te krap ligt betekent dat wss dat de boom toch nog niet breed genoeg is.
Die van mij heeft nooit problemen gehad met dit zadel (drukplekken ofzo) maar het is in principe ook wat te krap!
Ik heb vorige week een zadelmaker laten komen, die raadde me de wintec wide aan, speciaal voor de bredere type paardjes.
Je krijgt er standaard 3 bomen bij en het heeft ook een veel breder kussenkanaal dan de Harry's Horse én V singel systeem.
Ik weet niet of dit een optie is voor jou paardje maar mssn inderdaad eens een goede zadelmaker bellen, je bent dan nog niet verplicht om 1000 € aan een zadel te hangen. De wintec wide kost 500 €.