Weet iemand welke deken geschikt zou zijn?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Ik neem aan dat je een vliegendeken bedoelt (gezien het seizoen).
De mijne heeft een extreem hoge schoft en ik heb eerst de Bucas gehad, tot die echt te versleten was. Daarna de Rambo (een lichtgroene, geen idee wat voor model).
Nou moet ik wel zeggen dat hij nooit plekken heeft op zijn schoft, ook niet op zijn schouders. Volgens mij is dat ook een kwestie van aanleg/gevoelige huid. Dus ik kan je niet garanderen dat deze dekens geen problemen geven.
Maroesjka schreef:Ik begreep van Freddy's Store (houten/nieuwegein) dat er tegenwoordig dekens zijn met een verhard stuk aan de bovenkant waardoor de deken niet op de schoft drukt, wellicht kun je hem bellen om welke deken dat gaat, want dat ben ik dan weer net vergeten.
marlliess1 schreef:ik had laatst al een reactie geplaats en de foto volgt hierbij de foto: http://i54.tinypic.com/4jtff9.jpg
paarden met hoge schoft is het schoft altijd het hoogste punt en die ligt nu vrij! de druk is nu weg bij de schoft bij mijn paard heeft het goed geholpen! ze kan ook jou eigen deken vermaken of via haar nieuwe deken bestellen.
wilt u hier meer contact over dit hebben kan je haar altijd bellen!
Ellen Hietbrink
0627331119