Halsring, zelf maken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Halsring, zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 19:12

Omdat ik mijn pony's graag zou willen proberen met een halsring te rijden zou ik er graag 1tje willen hebben, maar om er een te kopen waarvan de kans groot is dat die na een paar weken in de kast ligt heb ik ook weer geen zin in. Heeft er iemand een manier om die zelf te maken? Waarom zou je hem niet zelf maken enzo?

magda_90

Re: Halsring, zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:31

kan een halstertouw ook niet voldoen? (ben een leek met op dit gebied met rijden, excuus)

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:32

Ik rij indd ook gewoon met een halstertouw zonder klip eraan, werkt prima.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:41

Ik heb er inderdaad ook over na gedacht om zelf 1 te maken. Halstertouw voldoet denk ik niet helemaal als je echt een ring wil, omdat een halsring ook echt een ring vorm heeft.

Ik heb wel eens gekeken naar heel stug touw, en dacht wel dat het mogelijk was om daar iets van te maken. Het vastzetten is alleen een punt, dat moet natuurlijk wel stevig. Ik heb uiteindelijk gewoon 1 gekocht.

Mocht je interesse hebben, hij is te koop Knipoog

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:53

kijk eens op naturel. daar zijn al veel topics over de halsring en hoe je ze zelf maakt. of gebruik de zoekfunctie even.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 21:19

Ik heb het zelf 1x geprobeert met een halstertouw, ik vond het niet goed werken, je ging te snel hangen enzo Knipoog
Ik zou even bij naturel kijken.