[WN] mooi zadel van marktplaats

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

mychinook

mooi zadel van marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 15:32

wie weet of die leuke gekleurde zadels van de verkoper Usa stuff op marktplaats net zo'n kwaliteit is als die van zadelmarkt. ik denk zelf het antwoord te weten maar ik was toch benieuwd of er mensen zijn met ervaring met die zadels (blauwe zitting) mijn nichtje ziet het helemaal zitten zo'n stoere set.maar ik weet al te goed wat een slecht zadel kan veroorzaken.

DubbelFun

Re: mooi zadel van marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 17:46

Gezien het geld kan het niet van een al te beste kwaliteit zijn. Vergeet niet dat de verzending al snel 100 euro kost en dat de verkoper er waarschijnlijk ook nog wat winst op zal maken. Verder zou het zadel maar zo vanaf ebay gekocht kunnen zijn (zie er iig een aantal erg bekende dingen bij zitten) en die verkoper heeft er ook al op willen verdienen.

Maar van het plaatje ziet het er niet verkeerd uit, maar het lijkt me logisch dat je zoiets van de meest gunstige kant fotografeert Haha!

Het voordeel is dat het in NL is en je dus kunt gaan kijken en passen en terug geven als je het niets vind.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 01:17

goedkope troep...

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 10:32

DubbelDun schreef:
Gezien het geld kan het niet van een al te beste kwaliteit zijn. Vergeet niet dat de verzending al snel 100 euro kost en dat de verkoper er waarschijnlijk ook nog wat winst op zal maken. Verder zou het zadel maar zo vanaf ebay gekocht kunnen zijn (zie er iig een aantal erg bekende dingen bij zitten) en die verkoper heeft er ook al op willen verdienen.

Maar van het plaatje ziet het er niet verkeerd uit, maar het lijkt me logisch dat je zoiets van de meest gunstige kant fotografeert Haha!

Het voordeel is dat het in NL is en je dus kunt gaan kijken en passen en terug geven als je het niets vind.

bedankt voor je antwoord Afgod er staat wel bij dat je het terug kan brengen als het niet past...tsja maar toch heb ik erover nagedacht en vertrouw ik het niet.

misscandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:16

ik volg mee
want vond dat zadel ook heel mooi

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:33

iemand een link? ikke heb denk ik een bril nodig Clown

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:40

meissielief schreef:
iemand een link? ikke heb denk ik een bril nodig Clown

ben ook benieuwd naar de link Lachen

mabellean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:26

Het is Advertentienr.:10604274013 op de bekende gele site.Ik denk dat het niet veel kan zijn voor die prijs.Zeker niet voor een hele set.

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 17:45

mabellean schreef:
Het is Advertentienr.:10604274013 op de bekende gele site.Ik denk dat het niet veel kan zijn voor die prijs.Zeker niet voor een hele set.

nee dat dacht ik ook niet.maar uit haar mailtje zijn er toch wat setjes verkocht.dus had gehoopt dat er mensen van bokt zo'n setje hebben aangeschaft.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:03

usa stuff staat oook al op internet bij opgelicht Knipoog

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:07

Ik vind het er erg nep en goedkoop uitzien, en dus lijkt mij ook dat de kwaliteit niet optimaal is. Ik zou het persoonlijk niet doen

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:08

Cheveyo schreef:
usa stuff staat oook al op internet bij opgelicht Knipoog

Ze hebben hierop wel gereageerd, dmv een advertentie op marktplaats. Daar staat in dat er veel problemen zijn met leveringen en dat ze daar druk mee bezig zijn. Tja, je weet het niet he.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:38

Dus ze verkopen 'lucht' ??
Maw ze verkopen iets wat ze zelf niet op voorraad hebben, maar bestellen het pas als er iemand is die het gekocht heeft (waarschijnlijk zonder dat die persoon weet dat het dan eerst nog besteld moet worden en dus een lange levertijd heeft).

UpDate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 13:47

ik zou het niet durven te kopen...wel een super gave set!

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 12:03

DubbelDun schreef:
Dus ze verkopen 'lucht' ??
Maw ze verkopen iets wat ze zelf niet op voorraad hebben, maar bestellen het pas als er iemand is die het gekocht heeft (waarschijnlijk zonder dat die persoon weet dat het dan eerst nog besteld moet worden en dus een lange levertijd heeft).

hm das wel vreemd dat ze bij iedereen een ander verhaal hebben.ze stuurde mij een mailtje dat ze er nog 4 hadden maar dat het heel snel ging met die setjes ofzo.
ik heb al besloten om er gewoon niks te kopen.het is gewoon niet te vertrouwen en zoals al meerdere mensen zeggen waarschijnlijk flutzooi.

19karen89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:16

heej,,

ik heb ook iets besteld bij usa stuff, een hoofdstel (zadel vond ik ook echt super! maar teveel geld om zo even over te maken)
Ik heb het eind juli besteld maar nog nix binnen. Over oplichting wil ik niet spreken want ik denk dat als ze wilden gaan oplichten ze beter mobiele telefoontjes konden verkopen ofzo, geen ruitersport artikelen. Maargoed ik wacht dus nog in spanning af op mijn
bestelling. Kreeg bericht dat het met de verzending niet lukte. Heb net weer mail gestuurd ben benieuwd, als ik het binnen heb laat ik het weten.
(zijn trouwens wel verhalen van mensen die boos waren door het lange wachten en hun geld hebben teruggestort gekregen, lijkt me ook niks voor een oplichter)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 10:19

19karen89 schreef:
Kreeg bericht dat het met de verzending niet lukte.
Het postkantoor was ontvoerd of zo ??? Cool

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:35

Staat nu geloof ik alleen een ad. van een ontevreden klant op marktplaats over Usa Stuff.......Dan weet ik genoeg.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:42

Hoe zoek ik op advertentie nummer op MP, want nu word ik ook wel nieuwsgierig naar die zadels?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:04

Jetta schreef:
Staat nu geloof ik alleen een ad. van een ontevreden klant op marktplaats over Usa Stuff.......Dan weet ik genoeg.
3x zelfs, van dezelfde dat wel.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:11

Een vriendin van mij wilde ook (veel!!) spullen bestellen en vroeg mij om haar een mail te sturen. De totaalprijs zou 1350 euro bedragen. Wij wilden het dus erg graag ophalen. Dat kon niet want zij woont in Amsterdam en de spullen liggen ergens in brabant. Nu wonen wij ook in brabant dus dat zou voor ons prima uitkomen. We hebben toen wel gezegd dat we het op komen halen of anders gaat de koop niet door.....

Het is nu anderhalve week later en we horen helemaal niks meer. Nu is het zo dat het tegelijk is gekomen met de "problemen" van USA Stuff, dus je kunt hier verschillende conclusies uit trekken.... Ik ben sowieso beniewd of ik nog een antwoord krijg.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:33

Tijgertje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:38

Op marktplaats, onder advertentienummer 10958385513 kun je een gedupeerde vinden die ook een zadel van USA stuff heeft besteld. Het bekende oplichtingsverhaal: bestellen, betalen, maar nooit iets ontvangen. Ik zou zeker (na het lezen van bovenstaande advertentie) geen zadel bestellen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 16:41

Oei, dit zaakje stinkt..

Ik zou het niet doen, ga dan liever naar een goede ruitersportzaak en koop van dat geld een goed tweedehandszadel.
En dat mensen geen ruitersportartikelen gebruiken om op te lichten is een fabeltje!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 16:27

Cayenne schreef:
Oei, dit zaakje stinkt..

Ik zou het niet doen, ga dan liever naar een goede ruitersportzaak en koop van dat geld een goed tweedehandszadel.
En dat mensen geen ruitersportartikelen gebruiken om op te lichten is een fabeltje!

Helaas, oplichting komt overal voor.......triest maar waar!