irisderksen schreef:Uhm... ik heb echt hele slechte ervaringen met Divoza, ik ben met mijn pony daarheen geweest. ze hebben er een zadel opgegooid,, Ik vond zelf dat ze niet nauwkeurig bij hielden wat er aan 'verbouwt' moest worden, t was meer van Hier paar cm en daar.. toen 10 min naderhand werd t pas opgeschreven:S erg vaag allemaal.
Na aantal weken (geloof 2 fzo) konden we hem ophalen, lag al meteen niet goed, toch ff proberen (nieuw zadel, ik d8 misschien veranderd ie nog iets door t rijden) ma nee,, terug geweest, opnieuw opgevuld, uiteindelijk weer niet goed! en toen dacht ik STIK:D ik ben uiteindelijk na een ruitershop hier in de omgeving geweest en hij heeft mijn zadeltje perfect passend gemaakt! (aan te raden! Hypo Sport Wijchen).De uiteindelijke gevolgen voor mijn pony: rugklachten! Bedankt Divoza:S
Jeetje zeg,,
MAAR even terug komend op Hypo??
Daar met Erwin heb ik echt HELE HELE HELE slechte ervaringen mee,, tot gevolg paard astrofie,,scheef,,kreupel,, een zadel ,,sorry 2 zadels kwam erwin aan mn paard aanpassen(4jarige kwpner),,,ik vertrouwde hem op alles wat hij beweerde(ik had toen geen idee wat waar en niet waar was)..
zadels lagen niet goed op paard,,paardje liep niet vrij,,en struikelde af en toe,, en kreeg na het afzadelen gevoelige rug..ik erwin laten komen omdat ik wilde weten wat er aan de hand was,,en hoe en wat er met mn zadels moest gebeuren,,of ze goed lagen of niet meer etc....
erwin kijken en voelen,,
Hij had beide zadels aangepast,, MAAR mn paard vertoonde na 3 dagen raar gedrag,, Erwin weer terug geweest,, nou WEER problemen,,en niet zn beetje ook,, paard beet met aansingelen,, liep weg met opstappen,,etc,,etc,,
Ik 2 andere HEEL verschillende zadelMAKERS erbij gehaald en mn 2 zadels laten nakijken op mn paard,,
Beide zadelmakers vertelde mij hetzelfde,,: mn 2 zadels zijn TE smal,,,ik kom voor mijn paard aan boommaat 34,, terwijl er 31 oplag,,en erwin het ZODANIG had opgevuld dat het er NOG strakker oplag dan dat een maat 31cm hoort te liggen.,.
Ook het opvullen was zeer slecht gedaan,,overal harde putjes,, en bobbels,, lege plekken,,en scheef...
NEE voor mij NOOIT geen Hypo meer
Maar goed ieder zn eigen ervaring niet dan