kieffer lech profi dressuurzadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

kieffer lech profi dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 00:29

wie heeft er nog meer een kieffer lech profi zadel en wat vinden jullie ervan?
vandaag is harnesmaker geweest namelijk voor mijn zadel,kijken of die goed passte en waar het probleem van kon komen,hij was niet goed opgevuld er zat zelfs paardehaar in niet normaal,was te hard opgevuld de kussens,en de boomwijdte was te smal dit was een 30 en wordt op maat gemaakt door harnesmaker naar 33 hopelijk is dan het rugprobleem opgelost..gr emaartje

Emaartje

Re: kieffer lech profi dressuurzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 10:26

niemand?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:03

wij hebben het zadel, ik vind het een heerlijk zadel alleen ik mis toch wel de kniewrong. voor de rest zit het heerlijk en blijft het heel mooi!

_Merato_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 17:48

Ik heb een Kieffer Lech Profi voor mijn Fries.
Voor mij is de profi ideaal JUIST omdat er bijna geen wrongen aanzitten. Ik ben heel lang en mijn benen zouden automatisch naar buiten draaien met dikke wrongen, ik ben dus blij met de dunne wrongen!
Ik vind het een sterk & robuust zadel, heb er al jaren plezier van. Vorig jaar iets laten verbreden doordat mijn Fries gespierder werd. De zit is wel hard, maar niet oncomfortabel ofzo. Hou niet zo van die boterzachte zadels Haha!

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 21:13

heb vandaag mijn zadel weer teruggekregen van harnesmaker en ben zeer tevreden neemt de tijd voor je,en de boom is mooi netjes verbreed,ze heeft veel meer bewegingsruimte bij de schouders gekregen,en netjes opgevuld!!