Ongeveer 2.5 maand geleden (kan ook 3 zijn ) heb ik een nieuw zadel gekocht via mijn zadelmaken.
Ik had eerst een KN maar die lag niet goed , toen een kieffer lusitano en die lag ook niet goed en hij kreeg zelfs last van zijn rug.
Na een behandeling van de osteopaat ging het weer over. MIjn zadelmaker kwam met een Stubben Roxane en hij heeft hem helemaal goed opgevuld. Zjief zijn ene schouder is veel breder dan de andere, dus heeft hij hem zo opgevult dat hij recht lag.
Maar nu dus alweer ruim 2.5 maand verder krijg ik nog steeds mijn zadelmaker niet te pakken. Het zadel ligt namelijk weer een beetje scheef en hij moet ook weer opgevuld worden.
Ik weet wel dat zijn vrouw doodziek is geworden ong. 1.5 maand geleden. Hij had zijn werk op een laag pitje gezet en ik moest het over een paar weken nog maar even proberen. Nou, die zijn inmiddels al verstreken.
Heb sms verstuurd, voicemail ingesproken en een mail gestuurd, maar ik hoor maar niets. Ondertussen zit ik ook met mijn probleempje.
Moet ik nu wachten of zal ik een andere bellen..... Ik heb het nummer van de zadelmaker van mijn instructrice gehad en die heb ik al gebeld, maar ze zeiden dat ik nog maar even moest afwachten, omdat ik dus nog een keer opvullen te goed heb van hem.
Maar ja, ik kan wel wachten, maar zodirect moet ik weer een osteopaat laten komen en die zijn ook niet gratis.
En een aantal mensen van mijn nieuwe stal vinden het zadel sowieso niet echt lekker liggen. Dus misschien is het juist wel een idee om een second opinion bij een andere aan te vragen.
Tis misschien een klein probleem, maar ik zit er wel een beetje mee. Ik wil niet dat hij weer last van zijn rug krijgt

Jeannine