Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Unqiue schreef:Dit gaat prima, maar soms heb ik het gevoel dat ik dat ietsje extra mis om ze perfect te laten luisteren
MarissaM schreef:ik zou het zeker niet doen...en ben het met pasdedeux & lissy eens..
probeer een ander bitje...ik vind een stang en trens meteen "te"
ezmee: zelfs al kan het paard appuyeren..moet het nog op een normaal bit kunnen...stang en trens vind ik persoonlijk overbodig tenzij je echt dressuur wedstrijden rijd (Z1-Z2)...maar dat is mijn mening
Ezmee schreef:MarissaM schreef:ik zou het zeker niet doen...en ben het met pasdedeux & lissy eens..
probeer een ander bitje...ik vind een stang en trens meteen "te"
ezmee: zelfs al kan het paard appuyeren..moet het nog op een normaal bit kunnen...stang en trens vind ik persoonlijk overbodig tenzij je echt dressuur wedstrijden rijd (Z1-Z2)...maar dat is mijn mening
dat snap ik , maar dan heb ik het nu over een officeel wedstrijd niveau. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het komt erop neer, dat pas als je paard Z is dan vindt ik dat je er dan pas een S&T in kun doen. Vreselijk om iets uitteleggen. Tuurijk ben ik ook van mening dat een paard op GP niveau ook gewoon op trens moet kunen rijden, tuurlijk! ... Ik hoop dat je me snapt
Ezmee schreef:Tuurijk ben ik ook van mening dat een paard op GP niveau ook gewoon op trens moet kunen rijden, tuurlijk! ...
Narya schreef:[
Mag dat eigenlijk überhaupt, GP op trens? Ik zie het namelijk nooit gebeuren, maar als je zou willen, zou dat dan kunnen? In theorie?