online bestellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anniee

online bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 22:38

Ik vroeg mij af wat jullie het vaakst online bestellen.
Zelf bestel ik alleen dingen die in de opruiming zijn; online webshops zijn vaak sowieso wat goedkoper dan de ruitersportzaak maar als ze opruiming hebben al helemaal! Haha!
Meestal sla ik dan een aantal dekjes, halsters en dekens in zodat het ook ivm verzendkosten nog uit kan, hoewel het met dekens soms nog wel moeilijk zit qua maat omdat je niet weet hoe ze uitvallen.

Waar ik dus benieuwd naar ben: hoe vaak en wat bestellen jullie online?
En hebben jullie nog ervaringen met wat je beter wel of niet online kunt bestellen?

Dat je beter geen zadels online kunt bestellen laat ik achterwege Clown

8nnemiek

Re: online bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:35

Ik bestel bijna alles online Ja Het is een stuk goedkoper, veel meer keuze, en er is eigenlijk nog nooit iets misgegaan bij mij (afkloppen).. Ik bestel altijd de cowboy magic via internet, en de suplementen, en westernspullen (hoofdstellen, bitten enzo) omdat hier in de buurt niet veel westernwinkels zijn. En vorig jaar nog een mooie zweetdeken besteld..
En ook knutselspullen bestel ik vaak online.
Zelfs mijn twee zadels heb ik online besteld Haha! Maar dat waren barefoots, boomloos dus Knipoog

vw_ot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 23:39

Eerder bestelde ik wel veel via de Divoza site, echter zit die nu zo dicht hier in de buurt dat ik der langs ga, en kan ik gelijk bijkletsen met mijn oud-collega's

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 00:30

Zowat alles online qua dekjes, peesjes enzo. Paardenshop.nl goede ervaringen mee, ingridvanberlo.nl, infernoruitersport.nl ehm... die site van bokker cavaletti, echt super Ja

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 19:09

als ik niet zelf onze webshop runde, dan bestelde ik ook veel via internet, is gewoon zo veel goedkoper dan de ruitersportzaak en je hoeft niet naar de winkel te lopen (kan ook alleen op zaterdag en dan is het meestal pokkedruk)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:00

Ik bestel ook veel online, idd omdat het goedkoper is en je meer keuze hebt. Lachen En daar bij woon ik in het hoge Noorden waar weinig ruitershops zijn, met veel keuze! Is tot nu toe altijd goed gegaan, gelukkig!

Ik bestel dan voornamelijk dekjes, halsters, rijkleding. Lachen

una_diva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 16:18

Ik kijk wel heel vaak online. Lekker snuffelen. Als ik iets nodig heb en ze hebben het niet meer in de ruitersport zaak bestel ik het online. Ook dekens in de opruiming inderdaad zijn ze lekker "goedkoop".

Airborne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 21:35

Ik heb vandaag nog een pakket van Piaffe binnen gehad.
Had besteld een regendeken(ja wel nodig nu wat een boutweer), een halstertouw, rijhandschoenen, en wormenkuren.
De deken was gelukkig goed en de handschoenen ook, maar verkeerde halstertouw en te weinig wormenkuren (wel berekent en betaald). Dus meteen gebeld en touw wordt omgeruild en wormenkuren meteen opgestuurd met excuus erbij.
Nog even wachten of het nu wel goed binnenkomt, maar ben tevreden over de afhandeling.