hallo allemaal ik ga eindelijk een nieuw zadel kopen. nu komt er zaterdag een passervice die heeft massimo barnsby en jc voor mijn paard nu vind ik de jc errug mooi maar weet niets van barnsby..Mijn merrie van 7 heeft een onwijs gevoelige rug...ik weet niet welke ik moet kiezen je zal zeggen welke het beste ligt natuurlijk maar hebben jullie hier ervaring mee?Ik heb er nu nog een kieffer opliggen maar die is aan vervanging toe dus ja de jc is nieuw en de barnsby in zeer goede staat maar wel 2e hands...lastig.....
ik heb een cliff-barnsby als springzadel(is dit hetzelfde merk?) en een JC als dressuur, jc is veel jonger maar ziet er al ouder uit omdat de kwaliteit minder is, en ook goedkoper. ik zou voor de barnsby gaan als dit hetzelfde merk is.
ja klinkt leuk ben erg benieuwd...nee massimo is n ander merk maar niet geschikt voor m'n paardje..kan je bomen verwissellen bij barnsby?alvast bedankt voor de reacties
ik heb het geinformeerd bij de zadelpasser hij heeft veel massimo's maar mijn paard is er net iets te smal voor hij ligt snel op de schouder maar het is een heerlijk zadel niets negatiefs over...