Heeft er iemand ervaring met Interhipique in Rotterdam. Op marktplaats zag ik een advertentie staan en was toch wel benieuwd wat voor zadels dit zijn. Ik heb gehoord dat het zadelmarkt kwaliteit is , maar een vriendin van mij heeft hetzelfde zadel en zegt er erg tevreden over te zijn! Ik verwacht geen kieffer/passier etc. kwaliteit
Qua afwerking merk je dat het geen duurzame zadels zijn, maar dat kan je ook niet verwachten voor die prijs. Ik denk je veel plezier kan hebben van zo'n zadel als het past op je paard. Maar als je het intensief gebruikt zal het snel slijten, en dan is goedkoop duurkoop..
Ik weet niet hoe de zadels zijn, maar de laarzen zijn heeeeeel mooi! Heel apart! Ik zag ze staan bij de brabantse ruiterdagen en begon spontaan te kwijlen! hihi
hmm, vreemd ik woon al 28 jaar in Rotterdam, maar Interhippique ken ik niet...Website heb je ook niet veel aan...
Oh, ik zie het al, dat is ook een pensionstal aan de overschiese kleiweg, das inderdaad zadelmarkt kwaliteit. Wij hebben er een keer een zadel voor onze shet gekocht, maar dat zadel bleek scheef...
zadels zijn zeer goed niks zadelmarkt spul hoor een vriendin van mij heeft er 2 zadels vandaan en die hoor ik nooit klagen overigens anja is zeer aardig en vriendelijk en helpt waar ze kan ruilen is altijd mogelijk bij haar en heerlijk om eens te neuzen bij haar niet zo gebonden aan openings tijden ze neemt de tijd voor je