Pagony flycooler

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Pagony flycooler

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 20:38

Heeft iemand deze deken? en bevalt deze? Is de borst wel vrij ruim? Ik zie namelijk dat ze een niet verstelbare borstsluiting hebben en mijn ervaring met Pagony dekens is dat deze nogal strak rond de borst zitten.
Krijgt het paard het er niet warm onder? Ik heb de deken alleen maar nodig voor op de trailer. Ze wordt momenteel nogal lekgestoken als we ergens heen moeten waar veel vliegen zijn. Op de wei komt de deken dus niet op.

Afbeelding

_Nicky

Re: Pagony flycooler

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 22:46

Mijn paard heeft er hele lelijke schuurplekken van gekregen omdat hij bij de borst (zie foto) erg strak zit. Voor de rest is het een fijne deken en het wordt er niet te warm onder.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 21:43

Oke, dus voor een gemiddeld paard zit de deken vrij strak. Zul je ook schuurplekken krijgen als je de deken alleen in de trailer opdoet en niet in het land?
En die versteving bij de borst, ritselde dat ook zo?

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 18:49

Ik gebruik die deken ook altijd alleen op de trailer en mijn paard heeft er nog nooit schuurplekken van gehad. De deken zit ook bij haar vrij strak van voor en zij heeft kippenborstje dus ze vallen wel klein.

soof20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 17:40

ik heb er vandaag 1 gekocht, 185 altijd goed... ik kom aan ga de deken passen echt te klein kreeg um niet eens dicht aan de voorkant, dus ik terug kleur was er niet meer dus nu de lila op 195, zegt ze bij de kassa ja ze vallen klein balen! zeg dat dan meteen haha maar ja ik heb um nu en zit goed, ben benieuwd of ze ook kale plekken krijgt, groetjes sophie

germie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 18:11

Ik heb er dus ook 1 gehaald een paar dagen geleden. Inderdaad strak op de borst (net als alle pagony dekens met een niet verstelbare sluiting), de dekne past nog net en het ritselt ook enorm. Het is alleen voor op de trailer, dus dan zal het met schuurplekken wel meevallen. Verder is de pasvorm wel goed.

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 20:12

mijn paard staat met deze deken op de wei, met een borstbeschermer er onder.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:33

Ik heb em ook. Een gewone 195 zoals altijd. Ik heb eigenlijk niet het probleem dat ie strak zit aan de voorkant maar nou heb ik ook geen enorm breed/fors paard. Van het ritselen heb ik ook geen last, schuren ook niet. Alleen die stof op de borst (nylon zal het zijn) zweet best wel als het warm weer is.
Verder een fijne deken, ik heb em al 'n jaar of 2.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:34

_Nicky schreef:
Mijn paard heeft er hele lelijke schuurplekken van gekregen omdat hij bij de borst (zie foto) erg strak zit. Voor de rest is het een fijne deken en het wordt er niet te warm onder.

Same here.
Ik had een vliegendeken met hals en hij past gewoon niet.
En hij heeft dan echt géén brede borst

Raad hem dus niet aan!!

edit en dan heb ik ook nog een maat 195 ipv zijn normale maat 185..

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 20:35

klopt idd. dat de pagony dekens vrij strak aansluiten om de borst. Bij de mijne zitten ze als gegoten, maar ik kan me wel voorstellen dat als je een wat groter en breed paard hebt ze gaan schuren...