heeft iemand een tip? of ben ik de enige die er last van heeft?
over deze heb ik het dus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bergje schreef:Ik heb de pad gezien in de winkel en vanwege die rare "singellus" laten liggen. Het voelde niet prettig aan en ik kan me niet voorstellen dat het fijn is voor het paard als daar zo'n onhandig ding zit. Sta er dan ook niet van te kijken dat je paard een schuurplekje heeft. Jammer, het zijn leuke pads!
Tja, ik heb m meegenomen met kadobonnen voor 15 euro, k dacht, die zullen ze wel maken zodat hetniet schuurt, maar hellaas, na een half uurtje rijden zag ik gisteren een schuurplekje zitten

) en ik heb nergens last van gelukkig. Ik haal de singel er vanonderaf doorheen, dus het zit ook bijna niet op de huid denk ik... Ilsje_ schreef:Gewoon van plastic achtig iets
Plastic is nu niet bepaald fijn als er iets tussen komt te zitten. En ik heb zomaar het idee dat je niet de enige bent die hier last van heeft.
leuk om naar te kijke

druppeltje schreef:Ik heb ook dit dekje (de roze) en ik heb nergens last van gelukkig. Ik haal de singel er vanonderaf doorheen, dus het zit ook bijna niet op de huid denk ik...
druppeltje schreef:Ik heb ook dit dekje (de roze) en ik heb nergens last van gelukkig. Ik haal de singel er vanonderaf doorheen, dus het zit ook bijna niet op de huid denk ik...
Maar daar heb jij zelf betrekkelijk weinig aan.
.