Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mentjuh schreef:even n stipje mijn kast is namelijk te klein voor me westernzadel en zit er ook over te denke om er zelf een te gaan bouwen
DubbelDun schreef:Wil je de dekens er hangend in kwijt of opgevouwen. Hoe groot ben je zelf (ivm plank bovenin) en welke ruimte heb je tot je beschikking. Niet elke pensionbaas is blij met een kast van 2x2 m
susan schreef:stuur bibismurf op dit forum eens ene pb, haar vader heeft een erg gave kast gemaakt, waar en zadel en mentuig in past
mehlika schreef:Ook Jottum heeft een mooie zadelkastJe kent haar wel, je bent toen naar les komen kijken
Cheveyo schreef:das bij mij alleen al mijn zadel. Wat denk je van alle hoofdstellen bitten en ander tuigage hihi.
Ik lees nog steeds mee! Heeft er iemand toevallig een bouwtekening?
Jolande schreef:Wij hebben er onlangs een via Ebay laten komen. Moet je even zoeken op SATTELSCHRANK WESTERN. Wij hebben die van 200x75x75 laten komen. Tot nu toe bevalt hij prima. Er kunnen makkelijk twee zadels in hangen (was voor ons een vereiste) en hij is diep genoeg. Hij kost €290 en daar kwam geloof ik nog €65 verzendkosten bij (hij komt vanuit Duitsland en weegt 75kg). Misschien is het iets voor je? Het materiaal is goed en stevig en er zitten voldoende bij: 2 zadelsteunen, 2 pad steunen, 5 hoofdstel haakjes en een legplank die je evt. in 2en kunt delen voor twee kortere plankjes. De zadels kun je op diverse hoogtes ophangen, dus dat is helemaal prettig.