ik heb voor Ofke (fjord) een Pagony zadel van Divoza Voor Bonfire (shet) een zadelmarktzadel, maa dat gebruiken we bijna nooit, we mennen meestal met hem Voor Odinn een boomloos gangenpaardenzadel van Soft Balance
Helaas kan ik niet meer op mijn paard rijden, ze is lekker met vervroegd pensioen. Maar ik had een Kieffer Ula Salzgeber op haar liggen, omdat Kieffer het best pastte. Ben helemaal geen Kieffer fan. Als ze een makkelijkere schoft had gehad, had ik een Prestige Top Dressage aangeschaft, heerlijk zadel.
Ik een Barnsby dressuur zadel en een Euroriding springzadel. Barsnby: omdat het bij mijn paardje zat toen ik haar kocht en het is een lekker zacht en heel fijn zadel.
Een zadel wat past Op mijn trekpaard heb ik een kentaur dressuurzadel liggen. Ik vind heerlijke zadels om mee te rijden. Voor mijn kruizing arabier x welsh heb ik nog geen passend zadel. Ze is dan ook 3.5 en nog flink in de groei. Ik ga morgen kijken naar een tweedehands daaleman dressuurzadel. Ik hoop dat ie past. Anders word het een ander niet al te duur zadel wat goed past. Als ze zo goed als uit gegroeid is. Wil ik voor haar een nieuwe kentaur aanschaffen.
sinds deze woensdag een Kentaur Medea II (dressuur) daarvoor een wintec 500 ook dressuur (waardeloos, maar dat is mijn mening ) en helemaal in het begin een IR VZH (zat heerlijk alleen oud en verkleurd )
ik rijd sinds kort met een startrekk dressuur, omdat eigenlijk geen ander zadel goed past (ze zijn allemaal te lang). hiervoor reed ik met een wintec isabelle werth dressuur zadel. ze zitten beiden erg lekker (mijn mening)
Ik heb voor mijn jonge paard een Barefoot Cheyenne gekocht. Waarom?
- Ik ga hem inrijden, dus zijn lichaam gaat nog erg veranderen en dit zadel 'groeit' met je paard mee, is gewoon een erg flexibel zadel. - Hij past goed. - Ik wil niet anders meer dan boomloos rijden, is het fijnst bij centered riden. - Ik wilde graag een 'licht' zadel voor mijn paardje - Door dit zadel heb ik veel meer contact met mijn paard, omdat ik hem veel beter aan voel dan bij een 'gewoon' zadel. - Ik vind de uitstraling van dit zadel helemaal bij mij en Sam passen. - Ik ben de enige met zo'n zadel bij mij op de stalling van mijn paard en ik doe graag alles net even anders.