hoe is jullie ervaring met deze zadels? en eventueel hoe ligt ie op een fries?
Malmö

Lusitano Kür

of raden jullie mij een ander dressuur zadel aan? heb een voorkeur naar kieffer omdat wij al ons tuig in kieffer hebben.
groetjes lotte
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cishashka schreef:
Cishashka schreef:@ Ezmee: Het was niet aanvallend bedoeld hoor, ik zei inderdaad dat dat gewoon niet hun keuze was. En ik respecteer je mening wel
Ezmee schreef:Cishashka schreef:@ Ezmee: Het was niet aanvallend bedoeld hoor, ik zei inderdaad dat dat gewoon niet hun keuze was. En ik respecteer je mening wel
Dat snap ik wel, maar ik liet je alleen maar een zadel voor een breed paard zienIk ben hartstikke relaxt
Ezmee schreef:Ik ken het, friezen zijn moeilijk uit-te-zittenMaar omdat die paarden juist brede schouders hebben dacht ik he misschien is dat wat voor je
Ezmee schreef:Dat snap ik wel, maar ik liet je alleen maar een zadel voor een breed paard zienIk ben hartstikke relaxt
Cishashka schreef:Ezmee schreef:Dat snap ik wel, maar ik liet je alleen maar een zadel voor een breed paard zienIk ben hartstikke relaxt
Oke dan, en ik vroeg niet om meer optie, de TS zat naast me
Persoonlijk zou ik die 2e nemen, volgens mij zit die toch een stuk beter, maar het is maar net hoe hij op Yara ligt.