kieffer en pagony neusriem

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

kieffer en pagony neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 20:02

omdat ik me al zo'n zeikerd voel omdat als ik elke keer naar de divoza ga wel met iets kom dat niet goed is, bijv pinnetje gebroken van een nesuriem. petrie laarzen die alweer kapot zijn.

maar nu het volgende, mijn zusje heeft een kieffer hoofdstel. goed hoofdstel niks mis mee, het is er een met aansnoerneusriem. maar het lusje ervan is wel 5 cm uitgerekt Sigaar dus nu hangt er echt zo'n lus naast het hoofdstel en dat vind ik echt niet mooi!

ik ehb ook nog niet zo lang geleden een pagony neusriem gekocht, hangt altijd in een zadelkamer. maar nu zie ik dat het ijzer tussen stukjes begint te roesten! ik vind dat echt niet kunnen

wat vinden jullie, dat dit gewoon hoort door gebruik of moet ik even terug gaan?

Horsea_nl

Re: kieffer en pagony neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 22:47

niemand?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 23:33

Met die kieffer zou ik zeker terug gaan, maar die pagony lekker laten zitten

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:29

Ik ben ook zo'n klant die steeds terug gaat met kapotte dingen en ben steeds correct geholpen dus zou gewoon teruggaan met de spullen. Ik had een Kieffer die spontaan uitelkaar begon te vallen na een paar maand was ook al de 2e keer dat ik terug ging met dat ding. Kon hem gewoon omruilen voor een ander hoofdstel. (welmet bijbetaling, was een Stubben)

MisDaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:37

zoals in het topic over keiffer nieuwe collectie.. ik houd niet van keiffer Tong uitsteken

dat keiffer hoofdstel van mij heeft ook aansnoerneusriem, en dat leer rekt ook op.
ik gebruik het met een bontje er onder, omdat het anders veel te groot is. en heb er al een keer een stuk afgeknipt!!

denk dat het komt omdat het leer zo soepel is.

denk echt dat je dat bij ieder keiffer hoofdstel hebt.

die pagony .. roesten...

vroeger stond pagony bekend om de bagger kwaliteit, nu is dat al veeeel beter, maar roesten lijkt me niet moeten kunnen.
hangt er ook vanaf hoe lang je het hoofdstel al hebt, of je je hoofdstel droog maakt na regen of schoonmaken..

en ik denk dat je een hoofdstel nooit zo in een zadelkamer moet hangen eigelijk Knipoog

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:43

Ermee terug gaan. Laat die pagony gewoon zitten. Ik vindt Kieffer een top merk, maar dan moeten ze wel de juiste kwaiteit hebben.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 18:39

Ezmee schreef:
Ermee terug gaan. Laat die pagony gewoon zitten. Ik vindt Kieffer een top merk, maar dan moeten ze wel de juiste kwaiteit hebben.

njah, dan betekend het dat ik een nieuwe neusriem moet kopen van 30 euro, dat vind ik toch zonde van mijn geld. dus ik denk dat ik daar toch wel over terug ga, maargoed ik neem ze gewoon allebei mee, benieuwd wat ze ermee doen!

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 19:15

lotjj92 schreef:
Ezmee schreef:

njah, dan betekend het dat ik een nieuwe neusriem moet kopen van 30 euro, dat vind ik toch zonde van mijn geld. dus ik denk dat ik daar toch wel over terug ga, maargoed ik neem ze gewoon allebei mee, benieuwd wat ze ermee doen!

idd gewoon kijken wat ze ervan vinden. Knipoog Maar Pagony is toch veel minder kwa kwaliteit, die na verloop van tijd wat gaat mankeren.Dat is nou altijd al zo geweest. Daarom heb ik nu A-merkhoofdstellen aangeschaft. Bij Kieffer etc moet dit dus echt niet gaan gebeuren. Na 10 jaar mag het van mij wel wat gaan mankeren. Haha!

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 22:53

ik heb ook altijd kieffer hoofdstellen, maar wilde zo graag een dikke nesuriem wit onderlegd. dus heb ik voor de goedkopere gekozen. maar ik zag dat de nieuwe hoofdstellen van kieffer ook dikker zijn, dus ik denk dat ik de kieffer maja ga aanschaffen! alleen nu zal het geld er niet voor zijn als er een nieuw zadel gaat komen