zadel inruilen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Horsea_nl

zadel inruilen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 19:51

ik heb hier eigenlijk nog een bijna nieuwe kieffer garmisch liggen, maar het punt is dat ik hem maar niet verkocht krijg. nu zat ik te denken of ik hem misschien kon inruilen bij een ruitershop. ik heb hem gekocht bij een winkel die eigenlijk gestopt is met zadels dus zeker mijn zadel niet wil terug nemen. het zadel was nieuw 1250/1300 euro, en ik zou het zadel willen inruilen voor een dressuur zadel, wat voor zadel mag ik ervan verwachten? en weten jullie ruitershops in friesland die willen inruilen

alvast bedankt!

ConAmoreX

Re: zadel inruilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 19:57

hoi inruilen kan wel. maar daardoor gaat de waarde van je zadel wel omlaag. Zelf verkopen is handiger (daar hou je meer aan over) Informeer bij de ruitersport bij je in de buurt wat ze ervoor willen geven.

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:04

Ik weet dat iig Dekema ruitersport in Gorredijk wel inruilt. Dat ga ik waarschijnlijk ook doen met mijn zadel. Verder denk ik Divoza ook wel (die zit dan niet in Friesland maar ik ga er wel altijd heen), want er liggen wel altijd 2e hands zadels. Ik denk dat de meeste ruitersport winkels met een breed assortiment aan zadels wel aan inruilig doen hoor.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 21:17

het heeft inderdaad geen haast, maar ik kan altijd even gaan kijken bij bijv de passage of zij eventueel willen inruilen. zij schijnen ook niet zo moeilijk te doen. en een dressuur zadel kunnen wij er altijd bij gebruiken. en aan een vzh zadel hebben wij gewoon niets, die ligt maar wat te liggen. Sigaar