Heb nu al heeeeel wat jaren ervaring met Kentaur en bevalt me super. Heb er op dit moment 3 zadels van liggen zou geen ander merk meer willen. Kwaliteit is super en prijs ook.
Ik heb ook een Kentaur, alleen een ander soort namelijk Penelopa. Deze zit echt heerlijk, maar helaas moet ik hem weg doen omdat hij niet op mijn paard past.
Wij hebben sinds een maand een kentaur sensa (vzh) en dat bevalt goed. Kraakt nog van nieuwigheid. Iemand die wij kennen heeft al 6 jaar een kentaur zadel en dat ziet er nog steeds goed uit. Zij rijdt 4x per week en verzorgt alles wel goed.
Hoe duur was die Electra? Ik heb 'm namelijk voor 795 gezien, maar ook voor 1280. Is dus best de moeite wat te shoppen.. Ik had mijn zinnen ook op de Electra gezet, maar 'mijn' zadelmaker verkoopt dat model niet, dus heb ik me neergelegd bij de Medea II (die overigens inderdaad heerlijk zit! )
Ik weet het niet, ik denk dat je het model met Passier GG moet vergelijken en de kwaliteit met Kentaur zelf. Ik ben ook zoekende naar een leuk Kentaur zadel omdat de huidige Kentaur niet meer past. Wie weet...