Pasvorm Rossner atlanta?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Pasvorm Rossner atlanta?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 00:22

Voor het buiten rijden en af en toe een huppeltje heb ik nu naast mijn KN allegro een wintec zadeltje erbij... Maar aangezien mijn kont er verpest is door de KN en ik toch niet echt gesteld ben op het imi leer zit ik wat rond te neuzen voor een vervangend zadel.
Buiten rij ik het liefst op een vzh springgericht of een geheel springzadel... Nu zag ik dit model van divoza huismerk:
De Rossner Atlanta Afbeelding

Ik ben bekend met het merk Rossner, had hiervan een vzh voor mijn vorige paard, maar deze lag toen niet lekker op warina,en ik wilde toch een dr. Knipoog
Maar voordat ik het zadel mee naar huis neem en mijn zadelmaker op laat draven... heeft een van jullie dit zadel? En hoe is de pasvorm ongeveer?
Het zadel wordt sowieso op maat aangevuld... maar het leek mij handig om dit van tevoren te weten...

Warina is een kleine KWPNer met een hoge schoft, diepe rug, brede ribben en een erg brede schouderpartij Clown

Biertabje

Re: Pasvorm Rossner atlanta?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 09:55

geen idee, gewoon laten passen! ik heb mijn rossner springzadel(niet de atlanta) op heel wat verschillende paarden liggen! heb nooit het idee gehad dat het niet goed lag!

c_alsemgeest

Re: Pasvorm Rossner atlanta?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 18:32

Biertabje schreef:
geen idee, gewoon laten passen! ik heb mijn rossner springzadel(niet de atlanta) op heel wat verschillende paarden liggen! heb nooit het idee gehad dat het niet goed lag!

XchantjuhX schreef:
Maar voordat ik het zadel mee naar huis neem en mijn zadelmaker op laat draven... heeft een van jullie dit zadel? En hoe is de pasvorm ongeveer?
Het zadel wordt sowieso op maat aangevuld... maar het leek mij handig om dit van tevoren te weten...