Dobert Hoofdstel samenstellen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Joycke_

Dobert Hoofdstel samenstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 19:38

Ik zou graag het rondgenaaide hoofdstel van Dobert willen, alleen met andere frontriem andere neusriem en andere teugels Tong uitsteken helemaal samenstellen.
Ik zag dat dit via de site kon maar dat is dan helemaal in het Duits..

Heeft hier toevallig iemand ervaring mee? Zou je dit ook zo via een ruiterzaak kunnen doen?

Alvast bedankt groetjes Joyce

LucianoS

Re: Dobert Hoofdstel samenstellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:40

hey ja je kan via www.drunensruiterhuis.nl dobert hoofdstellen samen stellen...even naar het drunensruiterhuis bellen...goede service ik heb mijn hoofdstel ook daar samenlaten stellen

succes

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 19:41

Dankje wel eens kijken, krijg je ook de prijs ervan te zien? zal wel stuk duurder zijn he..?

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:47

de prijs kun je niet zien..helaas ..ze kunnen het wel voor je opvragen...het beste is om er zelf even naar toe te gaan...en daar advies en kijken wat je wilt..... dobert is zoiezo best prijzig maar wel zeer goed kwaliteit leer.

(ik zie dat je uit limburg komt hihi......gewoon even bellen..en vragen .... geef duidelijk aan wat je wilt"gedeeldkostuk(of niet)blinde sluitingen?-gespen op kostuk?-brede neusriem of juist niet...enz enz hihi )

_Joycke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 10:04

MarissaM schreef:
de prijs kun je niet zien..helaas ..ze kunnen het wel voor je opvragen...het beste is om er zelf even naar toe te gaan...en daar advies en kijken wat je wilt..... dobert is zoiezo best prijzig maar wel zeer goed kwaliteit leer.

(ik zie dat je uit limburg komt hihi......gewoon even bellen..en vragen .... geef duidelijk aan wat je wilt"gedeeldkostuk(of niet)blinde sluitingen?-gespen op kostuk?-brede neusriem of juist niet...enz enz hihi )

Ghehe dankje wel Lachen