hey ik heb eerder dit jaar een uitrijdeken gekocht van Scapa. Het is nogal een rare stof (voelt beetje aan als leder) en de binnenkant is fleece. NU stond ik wel eerst op een stalling waar een binnenbak was, dus wanneer het regende, reed ik binnen. Nu heb ik mijn paard verhuisd en deze winter zal ik wel een waterdicht uitrijdeken nodig hebben. Zou de Scapa waterdicht zijn? Of toch maar weer een andere aanschaffen? alvast bedankt!
Ik heb een Scapa showcooler, volgens mij is die van hetzelfde spul gemaakt. Mijn deken heeft een fleece binnenkant, met idd een soort laagje wat als leer voelt. Maar die deken van mij is niet waterdicht...
Helaas... Ik ga die van mij ook als in/uitstapdeken gebruiken in de buitenbak. Ik denk dat de deken een (kleine) bui wel goed doorstaat door die vreemde bovenlaag
Ja hoor, de deken is helemaal waterdicht . Ik gebruik hem zelf best vaak wanneer het regent (gebeurt nogal vaak in Ned he).
huh zelfs waterdicht met een plensbui? Ik heb mijn showcooler gekocht als niet waterdicht Maar het is natuurlijk mooi meegenomen als ie ook nog waterdicht is