[WN] waar jeugd wrangler of ander merk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

waar jeugd wrangler of ander merk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 08:45

Hoi, ik ben op zoek naar een wrangler voor mijn zoontje van 10. Mag ook een ander gelijk merk zijn.

Als iemand weet waar ze te koop zijn??

Ik kom uit Almere, dus het liefst dat we er op redelijke afstand naartoe kunnen. Maar anders maar bestellen. Hoewel ik dan de maat erg moeilijk ga vinden.

Hij is slank, maar heeft wel de lengte nodig en het moet over zijn laarzen kunnen.

Ik hoor het graag. evt met adres en prijsindicatie.

Romkabouter

Re: waar jeugd wrangler of ander merk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:09

lilian

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 09:43

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 10:04

Die hebben maar 1 type Haha!
Nauwlijks de moeite waard dus Knipoog

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 18:37

Romkabouter, ik zoek wel een rij wrangler in het klein. Of iig voor een smalle 10 jarige.Omdat ie zo slank is dacht ik dat zo eentje juist mooi gaat zitten en ook iets extra lengte heeft met rijden voor over zijn laarzen. Maar deze vind ik wel duur 50 euro. Kan ze voor mezelf al overal goedkoper krijgen.
De gewone wranglers hebben een andere pasvorm. Maar ik ga wel even kijken bij de dichtsbijzijnde winkel.
Maar het ging me eigenlijk om die wrangelrs, dus als iemand ze nog ergens weet?
Alvast bedankt

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:21

Waarom een wrangler een andere spijkerbroek merk is ook goed hoor

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 20:20

omdat die een hele mooie pasvorm heeft. Hij is slank en heeft lange benen. De gewone kinderbroeken willen nog weleens minder zitten op de kont en zijn of te wijd of te kort. Hij moet ermee kunnen rijden dat ze over zijn laarzen blijven. En hij moet er een halter wedstrijd mee doen als ik er nog eentje kan vinden.
Ik zei overigens of een gelijk merk, omdat er voor volwassenen ook zat andere fijne broeken zijn voor het rijden.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:40

superpony schreef:
Romkabouter, ik zoek wel een rij wrangler in het klein.

Ehm? Ja, maar die hebben ze ook in de winkels hoor Haha!
Ik heb nu zelf het model dayton gekocht, geen idee of die er ook in kleine maten is. Maar die zit goed en kruipt niet op. Paar maten langer en dan lijkt het ook nog wat Lachen

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:13

Hier nog maar een keer proberen... Knipoog
Ik heb voor mijn zoontje via ebay een 13mwz gekocht, Brandon heeft ook geen kont en dunne benen en bij hem paste de broek heel mooi. De meeste die ik tegen kom zijn slimfit, wat voor jongens en mannen met dunne benen heel mooi staat.
Qua maten moet je even de meten. De taille en de lengte van het been aan de binnenkant. Lengtemaat ietsjes langer nemen voor het rijden, dat staat mooier. (wel maten even omrekenen naar inches he Knipoog Tong uitsteken )

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 23:18

Oke Rom, bedankt, ik zal nog eens kijken en hem laten passen. Maar normaal vind ik de wranglers in de gewone modezaak zeg maar heel anders zitten dan de broeken uit de westernshops.
Mijn zoontje is heel smal, dus de juiste lengte is veeeeeeeel te wijd.
Voor gewone broeken op school kan ie nog een beetje een wijde of moderne broek aansnoeren.
Maar voor het rijden is een fijne pasvorm toch fijner.
Hij heeft me nu eindelijk zo gek dat ie echte laarzen heeft ook, dus dan moet het helemaal netjes zitten.
De larzen heeft ie wel verdiend, maar een aankomend onderling wedstrijdje was een extra duwtje. Hij doet halter en reining.
Een hoed zoeken is ook nog wat, maar makkelijker nog dan een broek.
Maar afgelopen weekend in Beverwijk zag ik genoeg nog kleiner grut met goeie broekjes, dus dacht dat ga toch maar even op zoek.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 23:21

crazaycactus, die van mij is dus smal en heeft lange benen. Ik heb dus met gewone broeken ook wel wat moeite. Maar je wet wel met die modellen snoer je aan.
13mwz is een merk of model?
Ik heb niet zoveel ervaring met ebay. Eigenlijk helemaal niet zeg maar. Waarbij ik ook een lichtelijke pc afwijking heb......Kan er niet supergoed mee omgaan namelijk.
Slimfit is van een merk weer?
Ik zal hem meten, dank je wel alvast

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:22

13mwz is dé cowboy broek van Wrangler, slimfit is de vorm van de broek. Ga wel even een linkje zoeken voor je.

http://clothing.search.ebay.com/13mwz_B ... fmtsZinsif

hier staan verschillende broeken. Soms zijn er nieuwe bij soms 2e hands. Op de duitse kwam ik een tijdje terug nieuwe tegen voor rond de 20 euro.