[WN] Western zadel.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cishashka

Western zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 20:53

Ik heb thuis nog een western zadel liggen, die is eigenlijk meer voor de sier. Maar ik vraag me af, hoe weet je of een western zadel past?
Ik heb ooit wel 2 jaartjes western gereden, toen ik nog wat kleiner was, toen is het me ook wel eens uitgebreid verteld, maar dat ben ik eigenlijk alweer vergeten.
Als hier al topic's over zijn, dan kan hier gewoon een slotje op en een link naar andere topic Ja

Alvast bedankt Lachen

Wesco

Re: Western zadel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:26

als ik het goed begrijp heb je er dus geen verstand van , dan zou ik niet zelf gaan lopen klooien, maar een zadelmaker er na laten kijken, en als het zo'n goedkoop zadel is dan kan je het beter als decoratie houden

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 21:26

Cishashka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 00:04

meissielief schreef:
als ik het goed begrijp heb je er dus geen verstand van , dan zou ik niet zelf gaan lopen klooien, maar een zadelmaker er na laten kijken, en als het zo'n goedkoop zadel is dan kan je het beter als decoratie houden

Wie zegt dat ik het voor gebruik wil gaan gebruiken, ik zou het gewoon leuk vinden om er een keertje op te rijden, meer niet Knipoog. Alleen wel zo terecht om dan even te kunnen zien of het zadel past of niet.

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 17:37