Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IndianLady schreef:ik weet niet of je dit mooi vind, maar hier heb ik de mijne vandaan. Heb hem nog niet gebruikt en denk dat ik dat ook niet ga doen. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.
(foto van de site) http://i94.photobucket.com/albums/l99/N ... bridle.jpg
krumel schreef:lissy geloof ik. Maar dat is eigenlijk een s&t hoofdstel.
Mexxuna schreef:Ik zoek echt een goed kwaliteitsvol hoofdstel, die van Imperial Riding vind ik best mooi, misschien is het beter om er één op maat te laten maken door Dobert inderdaad.
MonAmieC schreef:Mexxuna schreef:Ik zoek echt een goed kwaliteitsvol hoofdstel, die van Imperial Riding vind ik best mooi, misschien is het beter om er één op maat te laten maken door Dobert inderdaad.
Maar dan red je het niet met €150,-....
germie schreef:krumel schreef:lissy geloof ik. Maar dat is eigenlijk een s&t hoofdstel.
ja en, er kan ook gewoon een enkel bit in hoor. Heb je alleen geen sperriem, maar die heb je eigenlijk ook niet nodig. Ik rij altijd met stang en trens hoofdstellen met een gewone trens en 1 teugel.
germie schreef:krumel schreef:lissy geloof ik. Maar dat is eigenlijk een s&t hoofdstel.
ja en, er kan ook gewoon een enkel bit in hoor. Heb je alleen geen sperriem, maar die heb je eigenlijk ook niet nodig. Ik rij altijd met stang en trens hoofdstellen met een gewone trens en 1 teugel.
IndianLady schreef:Sorry hoor maar wat is het verschil tussen zo'n f*cking duur hoofdstel en een normaal hoofdstel uit de winkel. Ik snap niet dat je zoveel geld neerlegt voor zoiets.
Liedje schreef:IndianLady schreef:Sorry hoor maar wat is het verschil tussen zo'n f*cking duur hoofdstel en een normaal hoofdstel uit de winkel. Ik snap niet dat je zoveel geld neerlegt voor zoiets.
Ehmm.. de kwaliteit?