Iedereen zegt wat anders, dus nu wil ik het wel eens weten. Waar moet ie nou?
Alvast bedankt!
Groetjes [***]
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visconti schreef:geen van beide het liefst, gewoon een passend zadel kopen
Apple schreef:Amaretto, wat voor slechte verhalen heb je gehoord over een gelpad?
amaretto20 schreef:Apple schreef:Amaretto, wat voor slechte verhalen heb je gehoord over een gelpad?
dat het de druk van het zadel niet goed zou verdelen omdat de gel word weggedrukt
amaretto20 schreef:Apple schreef:Amaretto, wat voor slechte verhalen heb je gehoord over een gelpad?
dat het de druk van het zadel niet goed zou verdelen omdat de gel word weggedrukt
Visconti schreef:geen van beide het liefst, gewoon een passend zadel kopen
Fleurtje100 schreef:Visconti schreef:geen van beide het liefst, gewoon een passend zadel kopen
Ook met een goed passend zadel kan een gelpad erg prettig zijn voor een paard met een gevoelige rug.
Als mijn hoes in de was is ligt mijn pad zonder hoes tussen het dekje en zadel in, als mijn hoes niet in de was is dan ligt hij er meestal onder met hoes. Ik heb meerdere hoezen maar ben nogal lui met wassen en vergeet die hoezen vaak.
Precious20 schreef:en dus meer een sieraad wordt (zoals vaak het geval is met bontjes)....
inma schreef:Precious20 schreef:en dus meer een sieraad wordt (zoals vaak het geval is met bontjes)....
Ik heb altijd een beetje het idee dat die bontjes een beetje een soort van trend zijn.
Maar goed, ik snap niet hoe een pad direct op de paardenrug de druk beter zou verdelen dan direct onder het zadel.