Ervaring BR Jos Lansink

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Carolien007

Ervaring BR Jos Lansink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-07 13:11

Ik ben op zoek naar een springzadel voor mijn haflinger. Ik weet nog niet of ik voor goede tweedehands ga of voor een nieuw thorowgood.

Ik heb nu een mooi zadel te koop gezien, een BR Jos Lansink. Maar wat zijn jullie ervaringen met dit zadel? Biedt het veel steun? Past het over het algemeen op paarden met weinig schoft. De boom is normaal (maar mijn haflinger is niet erg breed).

Ik laat het zadel voor ik het definitief koop wel door een zadelmaker passen en nakijken.

Selinaa

Re: Ervaring BR Jos Lansink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:17

waar ik ook rij hebben ze een oude Br jos lansink, die vind ik echt hard zitten, ze hebben ook een nieuwe voor op wedstrijd, ook een Br jos lansink, iets anders, maar zit ook wel een heel stuk beter, en past tochwel op de meeste paarden denk ik!
zelf voor mijn eigen paard rij ik met een prestige, daar kan gewoon niks tegenop!

Joica

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:37

ik rijd ook wel is ooit op een br jos lansink. erg fijn zadel Lachen
leg het altijd op een pony met een heel weinig schoft, dat zadel is speciaal voor die pony omdat hij zo weinig schoft heeft, en dat zadel ligt heel goed op die pony Knipoog

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-07 14:05

Selinaa schreef:
waar ik ook rij hebben ze een oude Br jos lansink, die vind ik echt hard zitten, ze hebben ook een nieuwe voor op wedstrijd, ook een Br jos lansink, iets anders, maar zit ook wel een heel stuk beter, en past tochwel op de meeste paarden denk ik!
zelf voor mijn eigen paard rij ik met een prestige, daar kan gewoon niks tegenop!

Heb gelukkig al meerdere reacties gekregen dat dit zadel op paarden met weining schoft past.

Maar hoe herken ik het oude model?

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 18:47

Carolien007 schreef:
Selinaa schreef:

Heb gelukkig al meerdere reacties gekregen dat dit zadel op paarden met weining schoft past.

Maar hoe herken ik het oude model?

heeft o.a ringen aan de zijkant Knipoog