Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lara_ schreef:Zover ik weet, is een bontje daar niet voor?
knightloekie schreef:het eerste waar ik aan denk als ik de titel lees is dat je zadel niet goed past !
Ik heb alleen een dekje onder mijn zadel en verder helemaal niet.. Ik hoef het dekje nergens vast te maken het ligt gewoon los onder mijn zadel en verschuift nog geen mm.
Mistie schreef:knightloekie schreef:het eerste waar ik aan denk als ik de titel lees is dat je zadel niet goed past !
Ik heb alleen een dekje onder mijn zadel en verder helemaal niet.. Ik hoef het dekje nergens vast te maken het ligt gewoon los onder mijn zadel en verschuift nog geen mm.
Idem hier
Cishashka schreef:Een bondje is inderdaad geen oplossing, ik weet niet hoe jij je sjabrak vast maakt, maar als je hem gewoon aan de voorkant vast kan maken met lussen, en er singel 'dingen' aan zitten waar je de singel door heen kan doen, volgens mij valt het dan reuze mee. Maar als je over een pad praat, dan heb je een ander iets, meestal kan je die namelijk niet vast maken.
leniejj schreef:Drukverdeler anti-slip
Tegen verschuiving van het zadel Geeft een verstevigde ligging van het zadel.
is bijvoorbeeld te koop bij divoza
Stravero schreef:Een bontje is geloof ik niet nodig. Als je bijv. een dekje hebt met van die "touwtjes, bandjes" vooraan dan kun je die door de singelstoten halen. En je vergeet denk ik om het dekje helemaal in de kamer van het zadel te trekken? Misschien een tip
viv77 schreef:Goed aansingelen lijkt me het allerbelangrijkste en je lussen aan de voorkant vast maken..als ik niet goed aansingel schuift bij mij mijn dekje ook binnen no time richting staart..