een goede zadelmaker.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

een goede zadelmaker.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-07 22:30

Ik heb nu al geruime tijd hetzelfde zadel en is laatst opnieuw gevuld, alleen mijn gevoel is er niet lekker bij. Volgens haar is het goed (uiteraard) maar zelf zit het niet lekker. Ik heb haar altijd bij mijn zadel gehad en dat ging altijd goed mar mijn vertrouwen in haar is een beetje weg. kent iemand in de buurt van zeewolde die er uiteraard wil komen een zéér goede zadelmaker die goed op de bouw van het paard let en ook goed op kan vullen. Het zou in ieder geval om een paard gaan mogelijk om 2. ga nog even met de ostheopaat verder in bespreking erover.. Ik hoor graag julie antwoorden

LoveleyHorse

Re: een goede zadelmaker.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:37

Als je vertrouwen weg is bij die gene dan zou ik er niet meer heen gaan . Je moet er zelf in beslissen of de gene goed is als je ze niet vertrouwd dan ook niet doen!
Haha! Want het kost je ook bakken vol geld elke keer ! Ja

paardfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:49

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 09:31

het is erg belangrijk je zadel regelmatig na te laten kijken, minimaal 1x per jaar, en zelfs vaker bij een paard wat nog in de groei is.

ik heb zelf goede ervaringen met de mensen van www.bestfitzadelservice.nl
ze werken landelijk vanuit Hilversum, dus best dichtbij jou. het zijn echte vakmensen!

succes!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:19

Die verkoopt liever nieuw dan dat hij reparaties/aanpassingen doet. Dat verzin ik niet, heeft hij me zelf verteld. En je moet veel geduld hebben. Daarmee zeg ik niks over de kwaliteit van het geleverde werk (heb ik wel een mening over overigens, maar liever via PB), maar wel iets om in je achterhoofd te houden misschien, 't is maar net wat je wilt.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 13:53

heb je het nu over Best Fit, Margreet?
die ervaring deel ik niet; hij past zeer geregeld zadels aan hier in de buurt, en ik kan ook cliënten van mijn dierfysio (vaak kom ik slecht passende zadels tegen) naar hem doorsturen. die mensen worden allemaal fijn geholpen.
misschien had je het over iemand anders (andere bovenstaande reactie), zo niet: dan hebben wij heel andere ervaringen blijkbaar.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:22

dierfysio schreef:
zo niet: dan hebben wij heel andere ervaringen blijkbaar.

Laten we het daar maar op houden ja.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:32

heb je pm gehad ondertussen. we hebben inderdaad heel andere ervaringen, met één vd BestFit zadelmakers dan.

maar er zitten er daar twee, en ik doelde niet bepaald op een vd twee toen ik het bedrijf aanraadde. ik vind beide netjes werken.

Melissaa_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:41

Best Fit is wel goed Lachen

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 14:59

ja, dat is ook mijn ervaring, maar Margreet heeft een andere. dat kan natuurlijk.

Arlette1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:01

ik ben heel tevreden over country mill, dat zit in nijkerk, de site is: www.countrymill.nl, staat niet echt veel info op de site maar addres enzo wel!

Laura878

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 18:50

corry stoker is ook erg goed.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:28

Ik ben helaas ook niet helemaal tevreden over BestFit. Ze hebben de eerste keer enorm goed werk afgeleverd, maar helaas werd dat elke keer minder. Ik kreeg ook steeds vreemdere redenen te horen waarom mijn zadel niet paste. Heb 'm trouwens flink wat werk opgeleverd omdat zowat mijn hele stal bij hem heeft gekocht/laten opmeten dus hij had wel wat dankbaarder mogen zijn, haha! Knipoog

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:30

AskimJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 00:31

Ik vind Bestfit ook super mijn vorige zadel lag ook niet goed (paard heeft vrij hoge schoft) en nu heb ik een kn gekocht en die ligt echt tien keer beter.

_Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-07 07:51

Bestfit levert goed werk, daar ben ik het zeker mee eens, alleen toen ik (dringend) een 2e hands zadel wou aanschaffen heb ik 6 weken gewacht, 1x ben ik gebeld om te passen, maar die datum kon ik niet. Daarna niks meer van vernomen, zelf nog een paar keer gebeld of hij nog een keer in de buurt was, hij zou bellen, maar dat heeft hij niet gedaan. Ja dan laat maar hoor. Ik snap best dat iemand liever nieuwe zadels verkoopt, zeg dat dan gewoon, maar mijn budget was er toen gewoon even niet naar.
Ik heb erg goede ervaringen met de zadelmaker van Drunens ruiterhuis.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-07 22:51

Nou we zijn een poosje verder maar heb iemand van best fit laten komen en was er erg te vreden over. Mijn zadel ligt nog als een huis. Haha! moest alleen iets opgevuld worden maar dat wist ik al. Er komt ook nog wat herstelwerk bij omdat ik bij het invetten wat slijtage zag. het vullen kon ter plekke. Het zadel van mijn vriendin lag ook goed en hoefde niks aan gedaan te worden. petje af zo toch?