Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joica schreef:gewoon peesbeschermers en strijklappen zijn prima
maar waarom springschoenen?
Margreet schreef:Waar moet het tegen helpen dan?
Als je paard gewoon gezond is, dan heb je aan een peesbeschermer echt zat. Komen ook geen ongelukken van door losrakende rommel aan de benen.
Springschoenen vind ik persoonlijk ook overbodig "omdat ik ga springen" vind ik echt flauwekul. Ik gebruik ze zelf alleen als ik stiften in de ijzers draai, om de kroonrand te beschermen, anders niet.
Hij kan zelf ook wel uitkijken hoor, en mag het best voelen als er eens een balk geraakt wordt.
lottehorse schreef:Margreet schreef:Waar moet het tegen helpen dan?
Als je paard gewoon gezond is, dan heb je aan een peesbeschermer echt zat. Komen ook geen ongelukken van door losrakende rommel aan de benen.
Springschoenen vind ik persoonlijk ook overbodig "omdat ik ga springen" vind ik echt flauwekul. Ik gebruik ze zelf alleen als ik stiften in de ijzers draai, om de kroonrand te beschermen, anders niet.
Hij kan zelf ook wel uitkijken hoor, en mag het best voelen als er eens een balk geraakt wordt.
hoezow flauwen kul?? ik bedoel waarvoor gebruik je anders springschoenen?? ja jij miscien voor wat anders maar in het algemeen zijn ze daar voor gemaakt toch? dus eigenlijk meer dan logies.. en aangezien dat ook in mijn tekst staat![]()
maar mijn paard kijkt ook wel uit maar het is een al wat ouder paard waar ik gewoon wat voorzichtig mee ben.
ik wil dus gewoon graag goede beenbescherming en vraag gewoon tips..